Gå til innhold

Hva synes dere om folk som går i treningstights hele tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da snakker jeg ikke om dem som går i treningstights på trening eller på veg til og fra trening, men om dem som går med treningstights hele tiden. Jeg synes det blir malplassert. Treningstights er jo like tettsittende som strømpebukser, og enkelte av dem er like gjennomsiktige. Ingenting overlates til fantasien på en måte... Synes ikke det er noe å gå rundt med, når det finnes 100 andre alternativer. Blir for meg like dumt som å gå rundt med strømpebukse eller tights uten skjørt/kjole eller tunika over. Hva synes dere?



Anonymous poster hash: 63f03...809
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke jobber på treningssenter eller som gymlærer er det bare teit. Tror ikke folk helt skjønner hvor avslørende de er heller, hver eneste celulitt synes jo når du går (de synes ikke når du står rolig foran speilet og vurderer hvordan du ser ut, men når du beveger deg synes de altså).



Anonymous poster hash: 63d64...404
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig opp til den enkelte, kommer man unna med det så er det jo ikke noe som er mer behagelig, men de fleste må kle seg noe mer formelt på jobb. At andres appelsinhud skulle plage meg er en merkelig tanke og tyder vel på at du har et nokså fattig indre liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sært og egentlig ganske frekt å komme i yreningstights i selskap. Det skjer vel også sjeldent. Til hverdags Ser jeg ikke problemet. Det er veldig behagelig å gå i.

 

Anonymous poster hash: 9f96a...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig opp til den enkelte, kommer man unna med det så er det jo ikke noe som er mer behagelig, men de fleste må kle seg noe mer formelt på jobb. At andres appelsinhud skulle plage meg er en merkelig tanke og tyder vel på at du har et nokså fattig indre liv.

 

 

Må du sette stempel på absolutt alle du diskuterer med? Du klarer ikke å diskutere uten å kalle folk navn eller gi dem karakteristikker slik psykologer gjør?

 

Anonymous poster hash: 63f03...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten du velger å presentere deg på (med klær og utseende) sier noe om deg. Jeg antar at alle de som bruker sportsklær i hverdagen ønsker å bli oppfattet som sporty. Nå er det langt imellom fashionistaene i Norge, men treningstights og fjellbukser har sine spesifikke bruksområder og passer best til dem.

 

 

Anonymous poster hash: 4d979...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kvelningsfornemmelser av folk som har så lite å finne på at de henger seg opp i andres utseende, enten det gjelder kropp, klær, sminke, tilbehør eller hva som helst annet. Finn noe med mening du kan engasjere deg i. For ordens skyld; eier to løpetightser. De brukes til løping.

 

Anonymous poster hash: 336d6...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må du sette stempel på absolutt alle du diskuterer med? Du klarer ikke å diskutere uten å kalle folk navn eller gi dem karakteristikker slik psykologer gjør?

 

Anonymous poster hash: 63f03...809

Hadde psykologen min snakka sånn til meg som SL gjør så hadde jeg bytta psykolog tvert 😂 hvilke psykologer er det som snakker sånn til folk?

 

Er forøvrig enig mef SL her. Treningstights ser dessuten mye bedre ut enn mye annet jeg har sett folk velge å kle seg i. Uten at jeg bryr meg nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne helt ærlig ikke brydd meg mindre. Folk må gjerne gå kledd i en søppelsekk for min del så lenge de ikke lukter og sjenerende andre.

Betyr det virkelig noe som helst hva folk går kledd i?

 

Anonymous poster hash: f5a80...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg drar ikke hjemom og dusjer og skifter før jeg henter barna eller går i butikken når jeg har løpt, noe jeg gjør nesten hver dag. Det er rett og slett ikke tid. Sorry om cellulittene mine støter deg. Eller vent, jeg bryr meg forresten ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg drar ikke hjemom og dusjer og skifter før jeg henter barna eller går i butikken når jeg har løpt, noe jeg gjør nesten hver dag. Det er rett og slett ikke tid. Sorry om cellulittene mine støter deg. Eller vent, jeg bryr meg forresten ikke.

Hadde du lest innlegget så hadde du sett at det ikke var myntet på deg. Du er på vei fra trening og det sikkert ut som du trener også. Stor forskjell på det og en overvektig person som bruker treningstighs til og fra jobb hver dag.

 

Anonymous poster hash: f3de6...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert bry meg mindre, men jeg ønsker ikke å få trøkt andres rompeballer og cameltoe i trynet når jeg er på butikken, bensinstasjonen, foreldremøte osv. På samme måte som jeg synes at det ser teit ut med dyp utringning eller tettsittende topper uten BH under, synes jeg det ser teit ut med treningstights og genser.



Anonymous poster hash: 63f03...809
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrefred, er det noe å bry seg med?

Så lenge folk har klær på, bryr jeg meg lite. Eller! Jeg bryr meg dersom jeg syns folk er stilig kledd. Da tenker jeg: wow, kul jakke, sånn vil jeg også ha.

 

 

Anonymous poster hash: 4331d...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok av annet å tenke på om jeg ikke skulle bry meg med sånt også.  Og så lenge jeg slipper er det ikke noe problem for meg hva folk velger å kle seg i.

Jeg lurer bare litt på om mange av de med tights er klar over hvor gjennomsiktige de er? Når billykter lyser på dem, eller for ikke å snakke om når de sitter på sykkel og er på vei hjem fra jobb. Med full strekk i tightsen og ingen truse under er det fascinerende hvor mange som sykler rundt uten å tenke på at hvem som helst ser helt hjem i mørkeste mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke nevneverdig, men har jo en følelse av at alle disse som sprader rundt i disse 2xu-tightsene (eller hva de heter) hele tiden, nok gjør det mye pga merket. Er jo blitt en in-greie det. Syns det ser helt snålt ut, men det er nå bare meg - de er sikkert gode å gå i, for all del :lol:



Anonymous poster hash: bc901...4b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok av annet å tenke på om jeg ikke skulle bry meg med sånt også.  Og så lenge jeg slipper er det ikke noe problem for meg hva folk velger å kle seg i.

Jeg lurer bare litt på om mange av de med tights er klar over hvor gjennomsiktige de er? Når billykter lyser på dem, eller for ikke å snakke om når de sitter på sykkel og er på vei hjem fra jobb. Med full strekk i tightsen og ingen truse under er det fascinerende hvor mange som sykler rundt uten å tenke på at hvem som helst ser helt hjem i mørkeste mørket.

 

 

Det er vel det jeg også snakker om - vil ikke ha andres underliv blottlagt foran fjeset. Det merkelige er, at den ene dama som sprader rundt i gjennomsiktig treningstights og string ikke vil dusje naken i bassengets dusj (jeg vet det fordi vi har ungene på svømmekurs sammen). Men å gå rundt med bare rompeballer med litt gjennomsiktig stoff over er helt greit...

 

Anonymous poster hash: 63f03...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bryr meg ikke nevneverdig, men har jo en følelse av at alle disse som sprader rundt i disse 2xu-tightsene (eller hva de heter) hele tiden, nok gjør det mye pga merket. Er jo blitt en in-greie det. Syns det ser helt snålt ut, men det er nå bare meg - de er sikkert gode å gå i, for all del :lol:

 

Anonymous poster hash: bc901...4b4

Vet du, legene anbefaler å gå i kompresjonsstrømpebukser fra 30 års alder. Dette for å bremse det som skjer som gammel. Hovne føtter. De fleste gamle kommer til legen med dette når de er oppi åra. Vann samler seg. Og det er ingenting å gjøre med det.

Smerter og problemer å få sko som passer. Så man kan hjelpe seg selv ved å bruke slike bukser. Helst enda trangere da.

 

Selv går jeg aldri i slike bukser men det er pga stygg kropp.. Mine celluliter er ekstra ILLE, det heter lipødem.

 

Anonymous poster hash: 0239d...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, legene anbefaler å gå i kompresjonsstrømpebukser fra 30 års alder. Dette for å bremse det som skjer som gammel. Hovne føtter. De fleste gamle kommer til legen med dette når de er oppi åra. Vann samler seg. Og det er ingenting å gjøre med det.

Smerter og problemer å få sko som passer. Så man kan hjelpe seg selv ved å bruke slike bukser. Helst enda trangere da.

 

Selv går jeg aldri i slike bukser men det er pga stygg kropp.. Mine celluliter er ekstra ILLE, det heter lipødem.

 

Anonymous poster hash: 0239d...c06

 

 

Man må gjerne bruke strømpebukser med kompresjon, men hvorfor ikke ta noe over den blottlagte ræva?

 

Anonymous poster hash: 63f03...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, legene anbefaler å gå i kompresjonsstrømpebukser fra 30 års alder. Dette for å bremse det som skjer som gammel. Hovne føtter. De fleste gamle kommer til legen med dette når de er oppi åra. Vann samler seg. Og det er ingenting å gjøre med det.

Smerter og problemer å få sko som passer. Så man kan hjelpe seg selv ved å bruke slike bukser. Helst enda trangere da.

 

Selv går jeg aldri i slike bukser men det er pga stygg kropp.. Mine celluliter er ekstra ILLE, det heter lipødem.

 

Anonymous poster hash: 0239d...c06

Vet du, beklager men jeg nekter å tro at leger anbefaler å bruke kompresjonstights fra man er 30 år. Det høres bare for dumt ut og kan umulig ha fundament i fornuft, i anatomi eller i fysiologi.

 

Anonymous poster hash: 2c0a2...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke. Folk får gjøre det de vil, så lenge de ikke oppfører seg dårlig / plager andre.

 

Anonymous poster hash: f77ca...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ligger hakket foran meg i tanken om trening. Først må den på (noe jeg ikke gjør) så kan treningen komme senere hehe...

 

Anonymous poster hash: 86c93...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lest innlegget så hadde du sett at det ikke var myntet på deg. Du er på vei fra trening og det sikkert ut som du trener også. Stor forskjell på det og en overvektig person som bruker treningstighs til og fra jobb hver dag.

 

Anonymous poster hash: f3de6...52e

Vet du helt sikkert at de ikke trener før jobb eller noe sånt, da? Eller kanskje de har trent og dusjer på jobben?

 

Det KAN tenkes at de trener selv om de har noen kilo ekstra?

 

Eller kanskje de rett og slett gir f i hva du synes om slike tights.

 

Jeg synes det er bra at folk har på seg mye forskjellig, jeg. Enten det er kledelig eller ikke. I går satt jeg ovenfor en veldig høy mann med grått hår og rosa skjørt. For meg er dette sånt som gjør livet litt mer underholdende.

 

 

Anonymous poster hash: 5250f...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lest innlegget så hadde du sett at det ikke var myntet på deg. Du er på vei fra trening og det sikkert ut som du trener også. Stor forskjell på det og en overvektig person som bruker treningstighs til og fra jobb hver dag.

 

Anonymous poster hash: f3de6...52e

Hadde det vært bedre om enn tynn person brukte treningstights til og fra jobb???? Og hvordan vet du at den overvektige personen ikke har trent eller skal tyrene?

 

Anonymous poster hash: 819b5...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...