Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #1 Skrevet 20. september 2016 Jeg har nå i flere uker vært plaget med diare. Mer eller mindre daglig. Jeg er i helt grei form til jeg blir plutselig veldig kvalm og får små kramper i magen med smerter. Da må jeg rask på do. Det er mye luft og helt rennende det som kommer ut. Har nevnt det for jordmor. Men virker ikke som om det er noe som skal følges med på. Jeg er skikkelog sliten. Får mindre og lindre mat i meg. For rett etter jeg har spist får jeg diare. Så hopper over måltider. Jeg er 24 uker på vei. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 97566...485
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 Jeg har nå i flere uker vært plaget med diare. Mer eller mindre daglig. Jeg er i helt grei form til jeg blir plutselig veldig kvalm og får små kramper i magen med smerter. Da må jeg rask på do. Det er mye luft og helt rennende det som kommer ut. Har nevnt det for jordmor. Men virker ikke som om det er noe som skal følges med på. Jeg er skikkelog sliten. Får mindre og lindre mat i meg. For rett etter jeg har spist får jeg diare. Så hopper over måltider. Jeg er 24 uker på vei. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 97566...485 Snakk med legen. Du kan ha fått en infeksjon, en allergi eller nervøs tarm. Hvis det "bare" er nervøs tarm, finnes det et reseptfritt kosttilskudd som heter Vi-siblin på apoteket. Det er en form for kli, som binder den rennende avføringen. Selges også under navnet Lunelax. Anonymous poster hash: 44404...28a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Ta det opp med legen du. Er ikke sikkert det er noe annet enn at tarmsystemet ditt blir påvirket pga graviditeten. Jeg er motsatt av deg - forstoppet- hele graviditeten. Men, når det påvirker deg såpass at du blir utslitt/får i deg for lite mat er det jo uansett greit å ta det opp med legen Anonymous poster hash: 0571c...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå