Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Har hatt det en stund. Har ikke tenkt mye på det, men i dag var det så veldig vondt plutselig. Så kom jeg på at jeg har hatt det sånn av og til i sommer også. Er veldig vondt når jeg trykker på. Den andre puppen er bare litt vond nær jeg trykker, men verker ikke sånn som den andre av og til gjør.  Ringer selvsagt legen i morgen, men får ikke sove så ville bare høre hva dere mener om det. Kan det være kreft? Andre sannsynlige årsaker?  Anonymous poster hash: 90dd0...6a9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Mastitt Cyster Hormonelle endringer (PMS, klimakterium) Â Anonymous poster hash: 21c34...b5e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Du bør selvfølgelig få det sjekket, så ring og bestill legetime i morgen.  Det er sjeldent at kreft i brystene debuterer med smerter, så det er nok liten sjanse for at det skulle være det. Da er årsakene som nr. to har nevn langt mer sannsynlige. Anonymous poster hash: 45a1d...d4b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Jeg har en godartet klump i brystet som stikker og verker litt av og til. Skjønner ikke hvorfor den gjør vondt, men den er testet og det finnes ikke kreft i den, så det er hvertfall mulig å ha vondt i brystene uten at det er kreft :-)  Anonymous poster hash: 9e839...d14
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Det kan være muskulært.  Anonymous poster hash: 6fb4e...003
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Jeg har det på samme måte. Carpoint mammografi i august. Fant ingenting annet enn myebrystvev og noen cycter.  Anonymous poster hash: a73bf...d8d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Jeg har det på samme måte. Carpoint mammografi i august. Fant ingenting annet enn myebrystvev og noen cycter.  Anonymous poster hash: a73bf...d8d Carpoint = var på..  Anonymous poster hash: a73bf...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå