GÃ¥ til innhold

Redd.. Vondt i puppen min.😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det en stund. Har ikke tenkt mye på det, men i dag var det så veldig vondt plutselig. Så kom jeg på at jeg har hatt det sånn av og til i sommer også. Er veldig vondt når jeg trykker på. Den andre puppen er bare litt vond nær jeg trykker, men verker ikke sånn som den andre av og til gjør.

Ringer selvsagt legen i morgen, men får ikke sove så ville bare høre hva dere mener om det. Kan det være kreft? Andre sannsynlige årsaker?

Anonymous poster hash: 90dd0...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mastitt

Cyster

Hormonelle endringer (PMS, klimakterium)

Anonymous poster hash: 21c34...b5e

Skrevet

Du bør selvfølgelig få det sjekket, så ring og bestill legetime i morgen.

Det er sjeldent at kreft i brystene debuterer med smerter, så det er nok liten sjanse for at det skulle være det.

Da er årsakene som nr. to har nevn langt mer sannsynlige.

Anonymous poster hash: 45a1d...d4b
Skrevet

Jeg har en godartet klump i brystet som stikker og verker litt av og til. Skjønner ikke hvorfor den gjør vondt, men den er testet og det finnes ikke kreft i den, så det er hvertfall mulig å ha vondt i brystene uten at det er kreft :-)

Anonymous poster hash: 9e839...d14

Skrevet

Det kan være muskulært.

Anonymous poster hash: 6fb4e...003

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Carpoint mammografi i august. Fant ingenting annet enn myebrystvev og noen cycter.

Anonymous poster hash: a73bf...d8d

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Carpoint mammografi i august. Fant ingenting annet enn myebrystvev og noen cycter.

Carpoint = var på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...