Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Trenger en latter :-) Anonymous poster hash: 715c7...1f3
februarprins2013 Skrevet 20. september 2016 #2 Skrevet 20. september 2016 samtale mellom meg og barnet mitt : meg : nå må du rydde opp filmene barnet : Nei jeg er gammel fikk latterkrampe
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #3 Skrevet 20. september 2016 Kanskje ikke noe som er moro for andre, men jeg fikk 30.000,- i gave i dag. Det var høyst uventet. Lurer på hva jeg skal kjøpe meg for de.. (de skulle brukes på meg, ikke hjemmet eller barna). Anonymous poster hash: d443a...329
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #4 Skrevet 20. september 2016 Aksjene mine doblet seg i dag, fra 2,3mill, lurer på om jeg burde selge... Anonymous poster hash: 0390d...ffc
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #5 Skrevet 20. september 2016 Jeg er gravid og veldig vindfull. Slapp en smyger i butikk køen i dag. Den stinket. Damen som stod bak meg kjeftet på mannen sin og klasket til han i siden. Jegvsmilte lurt til han i det jeg trasket ut av butikken. Han så rimelig forfjamset ut. Anonymous poster hash: f10d7...536
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #6 Skrevet 20. september 2016 Ikke så mye å le av akkurat, men jeg synes det er kjempegøy at mannen min begynte å rydde og vaske. Det er en ukes tid siden vi har hatt sex, og tidligere i dag mente han at nå burde han få seg noe snart. Jeg sa "Ok, hvis du tar oppvasken og vasker gulvene" Presiserte etterpå at jeg bare tulla og at vi fikk prøve å få det til i kveld. Men jammen satte han igang likevel. Anonymous poster hash: d3e97...7d0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 Jeg er gravid og veldig vindfull. Slapp en smyger i butikk køen i dag. Den stinket. Damen som stod bak meg kjeftet på mannen sin og klasket til han i siden. Jegvsmilte lurt til han i det jeg trasket ut av butikken. Han så rimelig forfjamset ut. Anonymous poster hash: f10d7...536 Hahahaha!!! Det har skjedd meg og😁 Anonymous poster hash: 27125...df1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Fanget Picachu Anonymous poster hash: ebab9...7f5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 Gjorde et kupp på Kid. Fikk masse kurver til 37 kr stk. Kostet 249 tidligere. Det var gøy for meg😊 Anonymous poster hash: 25784...a1a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Jeg stjal noe på Elkjøp. Jeg så at den ansatte egentlig skjønte det, hun skyndte seg for å se hvor mange varer det var igjen av det jeg tok, men jeg forsvant lenge før hun rakk å telle over 😂 Anonymous poster hash: 2f634...160
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #11 Skrevet 20. september 2016 Kan ikke komme på noe som helst gøy i dag 😯 Ennå i allefall.. Mye igjen av dagen. Anonymous poster hash: 8d7ef...92b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #12 Skrevet 20. september 2016 Fikk sett babyen på ultralyd i dag 😄😄😄 Anonymous poster hash: 38252...d4f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #13 Skrevet 20. september 2016 Jeg stjal noe på Elkjøp. Jeg så at den ansatte egentlig skjønte det, hun skyndte seg for å se hvor mange varer det var igjen av det jeg tok, men jeg forsvant lenge før hun rakk å telle over Anonymous poster hash: 2f634...160 Husk at du er fanget på kamera Anonymous poster hash: 37202...066
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #14 Skrevet 20. september 2016 Jeg stjal noe på Elkjøp. Jeg så at den ansatte egentlig skjønte det, hun skyndte seg for å se hvor mange varer det var igjen av det jeg tok, men jeg forsvant lenge før hun rakk å telle over Anonymous poster hash: 2f634...160 Du har kanskje ikke hørt om kameraer du??? Anonymous poster hash: a77e0...54c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #15 Skrevet 20. september 2016 Jeg stjal noe på Elkjøp. Jeg så at den ansatte egentlig skjønte det, hun skyndte seg for å se hvor mange varer det var igjen av det jeg tok, men jeg forsvant lenge før hun rakk å telle over 😂 Anonymous poster hash: 2f634...160 Smart du! Pga. slike som deg blir varer dyrere. Anonymous poster hash: d825f...692
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #16 Skrevet 20. september 2016 Ikke så veldig morsomt akkurat, men har vært og besøkt besteforeldrene mine og vist frem nye oldebarnet. Det var jo koselig på sin måte 😃 Anonymous poster hash: d3721...9a1
Tipp topp Skrevet 20. september 2016 #17 Skrevet 20. september 2016 Ble overrasket av en mus. Var på feltarbeid og plutselig stikker en liten snute opp av esken rett ved siden av meg. Kvakk til og hylte da jeg ble så overrasket. Da sjokket hadde gitt seg lo vi godt (av meg) alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #18 Skrevet 20. september 2016 Jeg stjal noe på Elkjøp. Jeg så at den ansatte egentlig skjønte det, hun skyndte seg for å se hvor mange varer det var igjen av det jeg tok, men jeg forsvant lenge før hun rakk å telle over 😂 Anonymous poster hash: 2f634...160 Skikkelig gøy det ass. Hvorfor bare ikke holde seg unna andre sine varer når du ikke skal betale for det? Håper de fikk filmet forbrytelsen. Og at de tar deg neste gang du prøver deg! Anonymous poster hash: 755d4...513
Elsker livet Skrevet 20. september 2016 #19 Skrevet 20. september 2016 Det gøyeste i dag er at jeg husket å kjøpe smør, har glemt det de siste gangene jeg har vært i butikken, så har kun hatt margarin siden før helgen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #20 Skrevet 20. september 2016 Er ikke akkurat morsomt sånn at man ler, men jeg fikk en snap av en kollega i stad der han skrev at jeg så helt smashing ut i dag. 🙈 Vi er gift begge to, men har fått øynene opp for hverandre den siste tiden. Både spennende, forbudt og frustrerende. Men alltids gøy med komplimenter. Anonymous poster hash: 3c169...dd8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #21 Skrevet 20. september 2016 At 7 unger/ungdommer raidet kjøkkenet etter skoleslutt i dag.... Gøy at barna har mange gode venner og at de vil være her så jeg også blir kjent med dem Anonymous poster hash: b2b91...f2f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #22 Skrevet 20. september 2016 Det blir stilig når "Åsted Norge" etterlyser deg på mandag med et skikkelig bra bilde av deg Anonymous poster hash: 4ab02...de9 Anonymous poster hash: 4ab02...de9
Høstduft Skrevet 20. september 2016 #23 Skrevet 20. september 2016 Det morsomste som skjedde meg i dag var når jeg var til legen. La fra meg sekken og lommeboka i passasjersetet før jeg gikk inn, tenkte at det kanskje ikke var så lurt at lommeboka lå synlig, men jeg skulle jo bare være rask. Kom ut igjen, gikk til bilen og så virket ikke bilnøkkelen! Prøvde og prøvde, men nøkkelen ville ikke inn i låsen. Så slo det meg, at nå hadde noen prøvd å dirke opp låsen for å stjele lommeboka mi og at låsen derfor var ødelagt. Slenger meg inntil bilvinduet og ser inn, ganske riktig, lommeboka var borte. Og det var også det andre stæsjet mitt. Et par sekunder går før hjernen min oppfatter at setetrekket ikke stemmer helt, og jeg kaster et blikk på bilen. Helt feil bil Samme farge, men helt ulik merke og fasong Trakk meg småflau unna og fant min bil litt lenger bort
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #24 Skrevet 20. september 2016 Det gøyeste i dag er at jeg husket å kjøpe smør, har glemt det de siste gangene jeg har vært i butikken, så har kun hatt margarin siden før helgen. Åh, takk for påminnelsen! Var i dag på butikken for tredje gang siste uken - visste det var én ting til jeg trengte. I morgen kanskje Anonymous poster hash: 2c003...26b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #25 Skrevet 20. september 2016 Det morsomste som skjedde meg i dag var når jeg var til legen. La fra meg sekken og lommeboka i passasjersetet før jeg gikk inn, tenkte at det kanskje ikke var så lurt at lommeboka lå synlig, men jeg skulle jo bare være rask. Kom ut igjen, gikk til bilen og så virket ikke bilnøkkelen! Prøvde og prøvde, men nøkkelen ville ikke inn i låsen. Så slo det meg, at nå hadde noen prøvd å dirke opp låsen for å stjele lommeboka mi og at låsen derfor var ødelagt. Slenger meg inntil bilvinduet og ser inn, ganske riktig, lommeboka var borte. Og det var også det andre stæsjet mitt. Et par sekunder går før hjernen min oppfatter at setetrekket ikke stemmer helt, og jeg kaster et blikk på bilen. Helt feil bil Samme farge, men helt ulik merke og fasong Trakk meg småflau unna og fant min bil litt lenger bort Ha-ha-ha.... det er da man er glad om man ikke blir sett av andre Anonymous poster hash: 2c003...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå