Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Er så fælt... hatt det i mange år. blir jo ikke bedre. Kan gå perioder der det er litt bedre, så kommer det tilbake. går til psykolog og har prøvd medisiner tidligere. Er dette noe som vil vare livet ut. er så slitsomt. får det når jeg har besøk av en veninne, er i middag hos familien, på jobb, overalt..... : ( Andre?? Det væste her er rødming. Blir rød i ansiktet i situasjoner der jeg ikke skal bli rød i ansiktet. og jeg begynner å tenke at de rundt meg synes det er rart jeg blir rød i ansiktet i akkurat den situasjonen eller diskusjonen f.eks. kjempeekkelt: (( Anonymous poster hash: e6122...13a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Er du sikker på du ikke har sosial angst med panikkanfall. da bør det bahndles annerledes. Jeg vil anbefale deg å prøve kognitiv terapi Anonymous poster hash: a3eb5...104
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Har det sånn i perioder jeg også. Helt panikk og rødmer for ingenting. Har hjulpet mye med psykolog. Har også tatt beroligende fra helsekost. Anonymous poster hash: 366f9...fd4
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Er så fælt... hatt det i mange år. blir jo ikke bedre. Kan gå perioder der det er litt bedre, så kommer det tilbake. går til psykolog og har prøvd medisiner tidligere. Er dette noe som vil vare livet ut. er så slitsomt. får det når jeg har besøk av en veninne, er i middag hos familien, på jobb, overalt..... : ( Andre?? Det væste her er rødming. Blir rød i ansiktet i situasjoner der jeg ikke skal bli rød i ansiktet. og jeg begynner å tenke at de rundt meg synes det er rart jeg blir rød i ansiktet i akkurat den situasjonen eller diskusjonen f.eks. kjempeekkelt: (( Anonymous poster hash: e6122...13a Trenger ikke å vare hele livet,men veldig mange har.Cluet er å få kontroll over angsten og ikke la den ha kontroll over deg. Du må finne en måte å leve med den og minske den. Lykkes du så vil du knapt merke det mer. Jeg hadde så ille angst for 15år siden at jeg gikk ikke ut døren engang! Alt var ekkelt og skummelt. Angsten tok overhånd over livet mitt. Jeg måtte ta kontakt med fastlegen som videre sendte meg til psykolog. Det tar tid ,jeg jobbet med meg selv i nesten halvt år før jeg var "fungerende". Nå 15år etter plager det meg knapt. Får litt ubehag når jeg må prate i større forsamlinger i jobb sammenheng eller lignende men jeg har lite eller ingen planer av angsten lengere. Du kan få hjelp iform av medisiner, men husk det er som krykker, de får deg over de verste kneikene men det er fortsatt du som må gjøre den tyngste jobben. Det meste ligger i din selv vilje og innsats. Lykke til. Anonymous poster hash: 1c088...485
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 jeg håper det blir bedre med tiden..og etter jeg har vært hos psykologen lenger tid. Det er håpløst. Føles grusomt når angsten kommer. kjenner jeg blir helt sjelven i beina..og jeg tenker...alle ser på meg at jeg blir rød nå. det er ofte i situasjoner der det er litt ekkelt at de ser at jeg er rød i fjeset. Har sagt det til noen. Anonymous poster hash: e6122...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå