Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Jeg har egentlig aldri vært skikkelig forelsket,tror jeg ikke. Vet ikke om det engang kan kalles forelsket i noen man ikke kjenner? Hah...saken er ihvertfall: Det er en jeg jobber med,han jobber på en annen avdeling av meg men jeg er ofte på siden der han jobber. Han startet for ca 6mnd siden. Jeg la merke til han med engang,høy ,mørkhåret og rett å slett nydelig. Hver gang jeg ser han så skjer det noe inni meg,jeg blir helt varm og ør.....jeg fantaserer om han på fritiden *flaut* og tenker utrolig mye på han. Jeg har egentlig ikke pratet så mye med han så jeg kjenner han ikke så veldig annet enn navn ,alder osv. Betatt eller forelsket ? Anonymous poster hash: e35ec...cbb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Jeg har egentlig aldri vært skikkelig forelsket,tror jeg ikke. Vet ikke om det engang kan kalles forelsket i noen man ikke kjenner? Hah...saken er ihvertfall: Det er en jeg jobber med,han jobber på en annen avdeling av meg men jeg er ofte på siden der han jobber. Han startet for ca 6mnd siden. Jeg la merke til han med engang,høy ,mørkhåret og rett å slett nydelig. Hver gang jeg ser han så skjer det noe inni meg,jeg blir helt varm og ør.....jeg fantaserer om han på fritiden *flaut* og tenker utrolig mye på han. Jeg har egentlig ikke pratet så mye med han så jeg kjenner han ikke så veldig annet enn navn ,alder osv. Betatt eller forelsket ? Anonymous poster hash: e35ec...cbb Tiltrekt, vil jeg si. I beste fall betatt. Anonymous poster hash: 7ebc0...4ed
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Jeg har det slikt med en jeg jobber med og. Har vært i flere møter med han og vet ikke hvor jeg skal se og er så nervøs. Har pratet med han en gang utenom og og han er fantastisk å prate. Men vet ikke om han er singel. Vil så gjerne vite. Har aldri vært sånn med noen. Vil si at du sterkt betatt nå 😀 Lykke til. Du har som meg hvertfall noe fint å se på på jobb 😝 Anonymous poster hash: 6915e...5dc
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Jeg har det slikt med en jeg jobber med og. Har vært i flere møter med han og vet ikke hvor jeg skal se og er så nervøs. Har pratet med han en gang utenom og og han er fantastisk å prate. Men vet ikke om han er singel. Vil så gjerne vite. Har aldri vært sånn med noen. Vil si at du sterkt betatt nå 😀 Lykke til. Du har som meg hvertfall noe fint å se på på jobb 😝 Anonymous poster hash: 6915e...5dc Hehe,ja jeg blir nesten litt glad bare av å tenke på at han er på jobb når jeg går til jobb om morgenen. Vet ikke forskjellen på forelskelse eller betatt for har aldri følt det slik før,nesten litt plagsomt til tider,haha....han bare dukker opp i tankene mine heletiden. Anonymous poster hash: e35ec...cbb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Hehe,ja jeg blir nesten litt glad bare av å tenke på at han er på jobb når jeg går til jobb om morgenen. Vet ikke forskjellen på forelskelse eller betatt for har aldri følt det slik før,nesten litt plagsomt til tider,haha....han bare dukker opp i tankene mine heletiden. Anonymous poster hash: e35ec...cbb Har det helt likt som deg. Litt skummelt egentlig for det er en god følelse og litt drømmeaktig. Sånn at man håper det blir ekte. Anonymous poster hash: 6915e...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå