Gå til innhold

Tips til kalendergaver til en gutt på 1 1/2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for innspill :)

Anonymous poster hash: 0a0ae...52b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til en så liten er sjokoladekalender mer enn bra nok 😊

Anonymous poster hash: 6daea...822

Skrevet

Min er samme alder og skal få pakkekalender. Har eldre søsken så noe annet ville ikke vært godtatt 😉

Til hi: gulltatoveringer, tusjer, fingermaling, små biler, ball, gomp, sjokolade, duplo, lekedyr, figurer (min elsker å sette brannmann sam figurer inn i brannbil osv), tannbørste, badeleker, såpebobler, små bøker (dora bøker F.eks), lekemat.

Anonymous poster hash: bd3a4...cf8

Skrevet

Vi hadde forskjellige fruktpureer, frukt (ble pakket inn kvelden før de skulle gis) og et lite Duplo-sett som kom i en og en kloss

Anonymous poster hash: 559e1...0a9
Skrevet

Til en så liten er sjokoladekalender mer enn bra nok Anonymous poster hash: 6daea...822

oldemoren har brodert til pakkekalender, så det blir nok det, men takk for innspill;)

Skrevet

Vi hadde forskjellige fruktpureer, frukt (ble pakket inn kvelden før de skulle gis) og et lite Duplo-sett som kom i en og en kloss Anonymous poster hash: 559e1...0a9

har tenkt på forskjellige smoothier og diverse snacks tilegnet små barn jeg også, så det blir nok noen av de;) takk for innspill :)

Skrevet

Min er samme alder og skal få pakkekalender. Har eldre søsken så noe annet ville ikke vært godtatt

Til hi: gulltatoveringer, tusjer, fingermaling, små biler, ball, gomp, sjokolade, duplo, lekedyr, figurer (min elsker å sette brannmann sam figurer inn i brannbil osv), tannbørste, badeleker, såpebobler, små bøker (dora bøker F.eks), lekemat. Anonymous poster hash: bd3a4...cf8

her var mye nyttige tips, takk for innspill:)

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe litt duplo, sokker eller annet smått han trenger, ny tannkost, nisselue, en liten bamse, små dyr, ball, små bøker osv :) finnes feks en sånn boks med mange sånne bittesmå Disney bøker som er flott til dette bruket :-)

Ellers har sing sang egne kort til advent, de tenkte jeg å benytte meg av når han blir litt eldre :)

Anonymous poster hash: 61910...520

Skrevet

Hvorfor begynne så tidlig? Så sant dere ikke har eldre barn som og skal få.

Anonymous poster hash: d2cb7...d57

Skrevet

Jeg får stor glede av å lage adventskalender..men jeg vil begrense det denne jula med nå 1.5 åring. Så han og mannen får delt kalender. Mye øl og frukt i fancy former ser jeg for meg. Så får de krangle om hvem som får hva..hehe.

Anonymous poster hash: 28463...a19

Skrevet

Pepperkakeformer over flere dager, liten kjevle, forkle og avslutt med pepperkakebaking. Duplo, del opp og gi over flere dager, avslutt med byggefest sammen med mamma og pappa. Akedag. Tur til kafé, smoothie pakker. Tørka frukt

Klær o.l. Han/hun uansett skal få før jul. Billetter til juleshow. Div aktiviteter

Anonymous poster hash: 39382...6c1

Skrevet

Hvorfor begynne så tidlig? Så sant dere ikke har eldre barn som og skal få. Anonymous poster hash: d2cb7...d57

fordi oldemoren synes det er stas å gi han selv brodert kalender ;)

Skrevet (endret)

Min begynte for 2 år siden ,da var han nesten 2 : 

han fikk :

magisk kluter ( han synes det var super spennende )

Badesåpe

dinosaurer, delt opp i flere :),går jo an med andre dyr også,hvis han er mer intressert i det

badeleke

bøker

dvder

kider egg på lørdag

i fjor så fikk han :

Da delte jeg opp kaptein sabeltann ting ,kjempe stas, fikk båten på julafen :) men da var han nesten 3, så kanskje ikke noe for en så liten en

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Jeg synes det er dårlig gjort å fore en 1,5-åring med sjokolade i det hele tatt. Sjokolade hver dag i desember for en så liten kropp er ille!

Hva med en bondegård (et dyr hver dag, fjøs 24. desember), eller små ting spm lille trenger? Tannbørste, siklesmekke, sokker, smokk etc.

Anonymous poster hash: 6e701...353

Skrevet

Kjøpte en "little people"-gård og pakket inn alle delene til kalender.

Anonymous poster hash: 23ab0...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...