Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Jeg jobber fortiden i 80% stilling i en klesbutikk. Jeg har en barn, 10 og 15Är. Jeg droppet videregÄende da jeg ble gravid uventet med mitt fÞrste barn.  SÄ jeg har veldig lite erfaring fra arbeidslivet, kun butikk og renhold.  NÄ Þnsker jeg veldig Ä studere,men hvor mye kan jeg fÄ i stipend? à fÄr jeg lÄn hos lÄnekassen om jeg har inkasso gjeld? Har 2 barn og samboer (far til yngste barn.)  Hadde blitt kjempe takknemlig om noen vet dette.  Anonymous poster hash: e004c...c94
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 FÞrst mÄ du gjÞre ferdig videregÄende, for Ä fÄ studiekompetanse. Hva vil du studere? LÄnekassen kan gi stÞtte til vgs ogsÄ, men du mÄ da ikke ha sÊrlig mye inntekt. Anonymous poster hash: 8f76f...acf
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Kommer helt ann pÄ hvor mye samboeren din tjener, og hvor mye du skal jobbe (og tjene) ved siden av. Jeg har max lÄn og stipend og fÄr rett over 10.000 i mnd, i det er det ogsÄ foreldrestipend for to barn....  men du kan jo bare gÄ inn pÄ lÄnekassen.no og bruke lÄnekalkulatoren der da? Bare Ä plotte inn info sÄ kommer det frem hvor mye du fÄr... Anonymous poster hash: 11410...53d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Om du ikke har studiekompetanse sĂ„ kan du ta det ved siden av jobb. Kontakt vgs der du bor, mulig de har voksenopplĂŠring. Da kan du fĂ„ stĂžtte fra lĂ„nekassen, men kun om timeantallet pĂ„ fagene er store nok. NĂ„r det er i boks kan du begynne Ă„ studeređ  Anonymous poster hash: 678fd...6dd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Ja jeg mĂ„ nok ta voksenopplĂŠring fĂžrst,tenker egentlig at jeg ikke fĂ„r til Ă„ jobbe vedsiden av ettersom jeg mĂ„ ta alle fag siden jeg ikke har noe som helst,har kun fullfĂžrt ungdomskolenđ.  Om det er sĂ„ mye som 10tusen sĂ„ er jo det bra,er kun 3-4tusen mindre enn hva jeg har i lĂžnnsinntekt đ€  Tenker Ă„ gĂ„ helse og sosial,hjelpepleier.  HI  Anonymous poster hash: e004c...c94
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Ja jeg mĂ„ nok ta voksenopplĂŠring fĂžrst,tenker egentlig at jeg ikke fĂ„r til Ă„ jobbe vedsiden av ettersom jeg mĂ„ ta alle fag siden jeg ikke har noe som helst,har kun fullfĂžrt ungdomskolenđ.  Om det er sĂ„ mye som 10tusen sĂ„ er jo det bra,er kun 3-4tusen mindre enn hva jeg har i lĂžnnsinntekt đ€  Tenker Ă„ gĂ„ helse og sosial,hjelpepleier.  HI  Anonymous poster hash: e004c...c94 Du trenger ikke studiekompetansen for Ă„ bli hjelpepleier. Snakk med skolen du, sĂ„ fĂ„r du svar pĂ„ hvilke alternativer de harđ VoksenopplĂŠringen er ofte komprimert, sĂ„ du vil mest sannsynlig kunne jobbe ved siden av. Det er tĂžft mens det stĂ„r pĂ„, men det er jo ikke snakk om lange tiden om man ser stort pĂ„ detđ  Anonymous poster hash: 678fd...6dd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Ja jeg mÄ nok ta voksenopplÊring fÞrst,tenker egentlig at jeg ikke fÄr til Ä jobbe vedsiden av ettersom jeg mÄ ta alle fag siden jeg ikke har noe som helst,har kun fullfÞrt ungdomskolen.  Om det er sÄ mye som 10tusen sÄ er jo det bra,er kun 3-4tusen mindre enn hva jeg har i lÞnnsinntekt  Tenker Ä gÄ helse og sosial,hjelpepleier.  HI  Anonymous poster hash: e004c...c94 Jeg gÄr pÄ master da...  Anonymous poster hash: 11410...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ