Gå til innhold

FB, Sjekker inn på akuttmottaket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På legevakten, uten kommentarer for øvrig bare "føler seg bekymret"..

Er det ikke bare enkle mennesker som

gjør det ? Masse kommentarer type "hva skjer ??" . Blir helt matt av enkelte.

Jeg må visst ta en pause fra FB 😳

Anonymous poster hash: 6dcc6...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Tenkte faktisk på det sist jeg var der med minste mann. Han måtte blinet par timer til observasjon og da tenkte jeg på akkurat hvor vanlig det er, men likevel så fjernt for meg hvis du skjønner? I og med at vi måtte bli så lenge hadde jeg hatt tid til å gjøre det, men ellers har jeg tankene helt andre stedet enn fb når jeg er på legevakten. Ikke vil jeg utbrodere verken min eller sønnen min sin sykdomshistorie heller. Alvorlig eller ei. De som trenger å vite får vite.

Skrevet

Jeg har noen få venner som bruker FB sånn. Hvis det blir altfor mye skjuler jeg statusoppdateringene deres. Ellers trekker jeg på skuldrene og synes de er litt tåpelige. 

Skrevet

Svigermor gjør det stadig vekk. Mangler sosiale antenner og er enkel. alt deles på Facebook for henne. Også krangler hun gjerne med folk. Legger ut idiotiske sitater om at alle andre enn henne er dumme, slemme og lite forståelsesfulle, kritiserer svigerfar osv. Hun burde vært skjermet mot seg selv

Anonymous poster hash: 86d4d...945

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er de som er alene som gjør det. Alene i betydningen at de ikke har en partner, for eks, å dele hverdagens oppturer og nedturer med. Det er deres måte å få støtte og feedback fra andre.

Jeg irriterer meg ikke over slike statuser, men jeg kan bli litt overgitt over mangelen på sensur... samtidig prøver jeg å tenke at dette ofte er personer som trenger litt oppmuntring og en følelse av at andre bryr seg. Dette gjelder de på min venneliste og dette er min tanke, sier ikke at det gjelder alle.

Anonymous poster hash: c40f0...518

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er de som er alene som gjør det. Alene i betydningen at de ikke har en partner, for eks, å dele hverdagens oppturer og nedturer med. Det er deres måte å få støtte og feedback fra andre.

Jeg irriterer meg ikke over slike statuser, men jeg kan bli litt overgitt over mangelen på sensur... samtidig prøver jeg å tenke at dette ofte er personer som trenger litt oppmuntring og en følelse av at andre bryr seg. Dette gjelder de på min venneliste og dette er min tanke, sier ikke at det gjelder alle.

Det stemmer overhodet ikke med min venneliste. Det som irriterer meg mest, er når noen spør hva som har skjedd, så svares det med :

- sender deg en privat melding

- er privat

- snakker med deg senere

Men svare på hva som har skjedd, nei det gjør de ikke.  Oppmerksomhetsyke kalles det vel, og det er ikke forbeholdt single

Anonymous poster hash: e6b2b...6b9

Skrevet

Det stemmer overhodet ikke med min venneliste. Det som irriterer meg mest, er når noen spør hva som har skjedd, så svares det med :

- sender deg en privat melding

- er privat

- snakker med deg senere

Men svare på hva som har skjedd, nei det gjør de ikke. Oppmerksomhetsyke kalles det vel, og det er ikke forbeholdt single

Anonymous poster hash: e6b2b...6b9

Som sagt, det var min erfaring.

Noen mennesker elsker bare å få oppmerksomhet og det å være gåtefull (selv om det slår helt feil ut)... Noen burde absolutt vært beskyttet fra seg selv :P

Skrevet

Og jeg har motsatt erfaring. På min venneliste er det bare de som er i forhold som legger ut slike innlegg.

Jeg er singel selv og med svært lite nettverk i hverdagen. Kunne ikke falt meg inn å legge ut slike ting på fb.

Heldigvis har jeg nå få igjen på listen min som legger ut slike statuser. Ingen av de single eller de som har vært single har noengang lagt ut slike statuser.

Anonymous poster hash: 79faa...6ed

Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger, men da slenger jeg med bilder og en relativt detaljert beskrivelse av hvilken morsom skade jeg nå har klart å pådra meg. Jeg er en skikkelig ulykkesfugl og finner mye humor i disse absurde skadene jeg får innimellom. Har forøvrig både mann og barn :) 

Anonymous poster hash: 9e9cc...175
Skrevet

ser ikke problemet, bare bla videre hvis man ikke intressere seg det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...