Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Tok en CB+ på morgenurin, den var svak positiv. Klarte selfølgelig ikke å vente så jeg tok en CB digital nå i ettermiddag(hadde ikke vært på do på 3 timer) men den ble altså negativ. Man kan jo bli litt små rar av dette . Har dere opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 3445d...b36
Mamma til 2 søte Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Urinen er mer kosentrert på morgenen. Så om den var svak positiv er det ikke sikkert den gir utslag senere på dagen 😊
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Urinen er mer kosentrert på morgenen. Så om den var svak positiv er det ikke sikkert den gir utslag senere på dagen 😊 Så det vil ikke hjelpe om man holder seg noen timer midt på dagen? Får vel bare være tålmodig og vente da. Vet du om den digitale er like følsom som cb +? 😊 Anonymous poster hash: 3445d...b36
Mamma til 2 søte Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Så det vil ikke hjelpe om man holder seg noen timer midt på dagen? Får vel bare være tålmodig og vente da. Vet du om den digitale er like følsom som cb +? 😊 Anonymous poster hash: 3445d...b36 Nei, det vil ikke hjelpe 😁 Uansett hvor mye man håper😉 Usikker på følsomheten på disse. Har kun erfaring med positiv på disse, men da hr det liksom ikke vært i tvil. Håper du er gravid! Regner med det ettersom du hadde positiv imorges.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Nei, det vil ikke hjelpe 😁 Uansett hvor mye man håper😉 Usikker på følsomheten på disse. Har kun erfaring med positiv på disse, men da hr det liksom ikke vært i tvil. Håper du er gravid! Regner med det ettersom du hadde positiv imorges. Haha, nei men da skal jeg ikke holde meg mer i dag gitt 😂 Ja, tiden vil vise. Nå var den cb + veldig svak men. Kanskje der bare var en skyggestrek da 🤔 Uansett; tusen takk for svar 😁 Anonymous poster hash: 3445d...b36
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Om natten tilfører vi ikke væske, drikker ikke, vi tisser ikke og kroppen setter ned produksjonen av urin, så du klarer ikke gjenskape så konsentrert urin ved å holde deg på dagtid Ta en ny i morgen tidlig du, og husk at den digitale krever mer graviditetshormoner enn de andre for å bli positiv Anonymous poster hash: 93e91...01d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Om natten tilfører vi ikke væske, drikker ikke, vi tisser ikke og kroppen setter ned produksjonen av urin, så du klarer ikke gjenskape så konsentrert urin ved å holde deg på dagtid Ta en ny i morgen tidlig du, og husk at den digitale krever mer graviditetshormoner enn de andre for å bli positiv Anonymous poster hash: 93e91...01d Dette. Urinen blir ikke mer konsentrert om dagen selv om du holder deg lenge. Det eneste som skjer, er at du må mer og mer på do. Test igjen med morgenurin i morgen. Anonymous poster hash: 0e029...a1c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 Ahh, ja se der ja. Lærer noe nytt hver dag Takk damer! 😁 Anonymous poster hash: 3445d...b36
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 Tatt ny test? Anonymous poster hash: 3841a...d3c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Har hørt at en cb digital krever høyere konsentrasjon av hbc enn en vanlig test Anonymous poster hash: 08ce0...241
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #11 Skrevet 20. september 2016 Tok ny cb+ i dag. Ble veldig lik den cb+ testen jeg tok i går. Har ikke tatt ny digital. Hi Anonymous poster hash: 3445d...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå