Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Vi har i alle år hatt alle som ønsker komme i jula og det blir julaften + flere dager før/etter som regel. Er det innenfor og i år dra på fjellet (leie leilighet), si fra til foreldre at de kan komme om alternativet blir å sitte alene, men for resten av søsken osv forvente at de klarer seg selv? En julaften og jul uten 4-8 på overnatting og min 15 rundt bordet hadde vært himmelsk 😇 Anonymous poster hash: 7308e...6e4
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Gjør som dere vil. Så lenge ingen blir sittende alene synes jeg alt må være greit. Anonymous poster hash: da918...502
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Nei det synes jeg ikke. Hadde jeg fått beskjed om at jeg kunne komme hvis alternativet var å sitte alene, så hadde jeg ikke følt meg særlig velkommen. Da hadde jeg antagelig valgt å heller sitte alene. Enten inviterer dere foreldrene deres ordentlig, eller så lar dere være. Å ikke invitere resten er uansett greit. Anonymous poster hash: 46ba8...7dd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Kjør på og kos dere! 😊 Anonymous poster hash: fc216...ccb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Nei det synes jeg ikke. Hadde jeg fått beskjed om at jeg kunne komme hvis alternativet var å sitte alene, så hadde jeg ikke følt meg særlig velkommen. Da hadde jeg antagelig valgt å heller sitte alene. Enten inviterer dere foreldrene deres ordentlig, eller så lar dere være. Å ikke invitere resten er uansett greit. Anonymous poster hash: 46ba8...7dd Vi pleier ikke skrive invitasjoner og slikt vi serru, men bare si at vi kan ta jula i år. Jeg ønsker mer å legge det frem så de ikke føler det forpliktende. Om du forstår... Anonymous poster hash: 7308e...6e4
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Hvis hele kjernefamilien har lyst til å feire jul på den måten så bør jo det være greit, men det er ikke sikkert det blir så enkelt å snu om på det igjen neste år. Anonymous poster hash: e0427...c14
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Hvis hele kjernefamilien har lyst til å feire jul på den måten så bør jo det være greit, men det er ikke sikkert det blir så enkelt å snu om på det igjen neste år. Anonymous poster hash: e0427...c14 Det får så være.Så lenge jobben faller på meg tar jeg mer enn gjerne sjansen Anonymous poster hash: 7308e...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå