Gå til innhold

Noen som har Tesla her, eller leaser en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd?

Eier eller leaser dere?

Hva er de mnd kostnadene dersom dere leaser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har. Han er veldig fornøyd.Jeg personlig foretrekker høyere biler, og som ikke raskt bremser ned når man ikke holder gasspedalen inne blant annet. Vi eier.

Skrevet

Eier en P90DL

Verdens beste bil, ELSKER den!

Skrevet

Er det mulig å dra på langtur med en slik eller blir det herk fordi den må lades i et døgn eller hva det er, når den går tom?

Anonymous poster hash: b2228...2c4
Skrevet

Det er mulig, men det kreves litt planlegging om man skal veldig langt. Lader man på en av teslas ladestasjoner går det fort. Plotter man inn hvor man skal på gps vil man få beskjed om hvor man skal stoppe for lade på veien, og få beskjed når man kan kjøre igjen i forhold til å ha nok rekkevidde i forhold til destinasjonen. Det som er problemet er at disse ladestasjonene kan ligge et stykke utenfor den opprinnelige reiseruten, men det bygges stadig ut ladestasjoner, så fremover vil det bli lettere.

Skrevet

Mannen har. Han er veldig fornøyd.Jeg personlig foretrekker høyere biler, og som ikke raskt bremser ned når man ikke holder gasspedalen inne blant annet. Vi eier.

Er ikke det ett eget "gir"? Er sånn på vår Kia Soul iallefall. Bremser av seg selv når man slipper gassen. Trenger jo ikke å bruke den.

Anonymous poster hash: 3433f...05e

Skrevet

Er det mulig å dra på langtur med en slik eller blir det herk fordi den må lades i et døgn eller hva det er, når den går tom?

Anonymous poster hash: b2228...2c4

Vi har vært på langtur (10 timers kjøring) med vår, helt uten problemer. Og helt uten rekkeviddeangst.  Lader du på en Tesla Supercharger går det fort, som Elsker livet sier. Vi har hatt ladestopp fra fem minutter til en halvtime. Passer på å sende ungene på do og strekke litt på bena, tar gjerne litt mat med det samme.

Jeg elsker den bilen, og ønsker meg ikke tilbake til bensin- eller dieselbil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...