Gå til innhold

Tips til bind uten parfyme osv!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg plutselig har blitt allergisk mot en del bind-typer. Jeg pleier bruke bind de første 2-3 dagene i mensen, men i det siste har det ført til en voldsom kløe og svie i gjerne 2 uker etterpå. Kjempe slitsomt og plagsomt. Ikke er det sopp heller....

Har noen tips til veldig "milde" bind? Bruker tamponger og det går fint:) Men vil gjerne ha bind de første dagene og på natten... 

PS Jeg kommer aldri til å prøve menskopp, så det er ikke vits å foreslå.... :P

Anonymous poster hash: 4baae...dac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke man fikk kjøpt bind med parfyme i Norge? I alle fall ikke på matbutikkene. Always, Libresse, First Price sine har i alle fall ikke det.

Skrevet

Tena lady kanskje?

Anonymous poster hash: ba26f...147

Skrevet

Trodde ikke man fikk kjøpt bind med parfyme i Norge? I alle fall ikke på matbutikkene. Always, Libresse, First Price sine har i alle fall ikke det.

Always har flere varianter med parfyme

Anonymous poster hash: 8baab...1ad

Skrevet

De er fulle av det.... Både always og libresse stinker jo... kraftig parfymelukt..

Anonymous poster hash: 4baae...dac

Skrevet

Du får always både med og uten parfyme.

Skrevet

Natracare tror jeg det heter. Selges på helsekost.

Skrevet

Haha, hva er vitsen med parfyme på dåtten??

Skrevet

Haha, hva er vitsen med parfyme på dåtten??

Å gi oss damer unødvendige soppinfeksjoner og allergiske reaksjoner slik at vi må kjøpe soppkurer og mer til.

Anonymous poster hash: 8d25e...248

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...