Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Jeg tror jeg plutselig har blitt allergisk mot en del bind-typer. Jeg pleier bruke bind de første 2-3 dagene i mensen, men i det siste har det ført til en voldsom kløe og svie i gjerne 2 uker etterpå. Kjempe slitsomt og plagsomt. Ikke er det sopp heller.... Har noen tips til veldig "milde" bind? Bruker tamponger og det går fint:) Men vil gjerne ha bind de første dagene og på natten... PS Jeg kommer aldri til å prøve menskopp, så det er ikke vits å foreslå.... Anonymous poster hash: 4baae...dac
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Trodde ikke man fikk kjøpt bind med parfyme i Norge? I alle fall ikke på matbutikkene. Always, Libresse, First Price sine har i alle fall ikke det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Tena lady kanskje? Anonymous poster hash: ba26f...147
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Trodde ikke man fikk kjøpt bind med parfyme i Norge? I alle fall ikke på matbutikkene. Always, Libresse, First Price sine har i alle fall ikke det. Always har flere varianter med parfyme Anonymous poster hash: 8baab...1ad
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Trodde ikke man fikk kjøpt bind med parfyme i Norge? I alle fall ikke på matbutikkene. Always, Libresse, First Price sine har i alle fall ikke det. De er fulle av det.... Både always og libresse stinker jo... kraftig parfymelukt.. Anonymous poster hash: 4baae...dac
Hønemor30 Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Du får always både med og uten parfyme.
Von Hertelhofen Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 Natracare tror jeg det heter. Selges på helsekost.
Von Hertelhofen Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 Haha, hva er vitsen med parfyme på dåtten??
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #10 Skrevet 19. september 2016 Haha, hva er vitsen med parfyme på dåtten?? Å gi oss damer unødvendige soppinfeksjoner og allergiske reaksjoner slik at vi må kjøpe soppkurer og mer til. Anonymous poster hash: 8d25e...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå