Gå til innhold

Flere som føler seg forferdelig når de våkner?


Ronaa

Anbefalte innlegg

Sover så vanvittig dårlig for tiden. Er straks i uke 38 og de siste 2 ukene har jeg følt meg helt forferdelig når jeg står opp. Føles ut som jeg ikke har sovet noe på flere dager, har sikkelig vondt i hode og føler meg veldig tung i kroppen. Flere som føler det slik?

Føler jeg kommer til å være utslitt til fødsel strarter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... Og jeg er bare i uke 32.

Jeg har begynt med jerntilskudd da, håper at det hjelper. Har du sjekket jernlagrene dine? Helt typisk å bli "tom" hvis man mangler jern.

Sov så mye du klarer i løpet av dagen, det er jo ikke så mye å gjøre med at man sover dårlig på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39+3, og har ikke sovet godt om natta på mange mange uker... Våkner stiv og øm i hoftene og korsryggen, og det er begrenset hvor lenge jeg klarer å ligge rett og slett fordi det er ubehagelig. Jeg er også bekymret for at jeg er helt utslitt før babyen kommer. Men prøver å få hvilt/sovet litt på dagtid også, og det hjelper på.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jup,37+3 og ekkelt/vondt når jeg ligger i senga. Tungt å puste, ubehagelig og tidvis vondt å ligge å venstre siden. Ligge på ryggen kan jeg glemme og høyre side er heller ikke bra. Bekkenet trøbler og blir tur til do 2-3 ganger i løpet av natten. Ligger våken lenge i forsøk på å finne en ok stilling. Sliten av alt mulig rart så bør nok ta jerntabletter (ikke taklet de pga kvalmen). Fikk beskjed av Gyn for en uke siden at babyen kan komme når som helst nå, men det drøyer på. Bra å vite at vi er flere i samme båt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte på jerntabletter nå i dag. Burde gjort det foe lenge siden. Krysser fingrene for at det kanskje blir litt mer energi ut av det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...