Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Mia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Anonymous poster hash: 9cb05...2b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig! Skulle ønske jeg hadde en liten Mia selv jeg. Mia Linnea skulle hun hete 😔😋

 

Anonymous poster hash: ad8b8...369

Skrevet

Kort, for søtt, - og intetsigende.



Anonymous poster hash: 3fdc0...8b3
Skrevet

Egentlig ikke spesielt glad i det.

 

Anonymous poster hash: 78efb...8e5

Skrevet

Navnet på hunden vår...



Anonymous poster hash: 1cefd...94b
Skrevet

Helt ok, men litt for mykt for min smak.

 

Hva med Maja eller Mari?

 

Anonymous poster hash: d2fc1...c75

Skrevet

Har en niese som heter det, så elsker navnet - men er mange Mia`er det ute syns jeg. Vet om seks barn fra 6 år og nedover som heter det.



Anonymous poster hash: 4d462...f82
Skrevet

Fint navn!



Anonymous poster hash: a84cc...c2e
Skrevet

Elsker det 😃

 

Anonymous poster hash: cbe18...6a1

Skrevet

Litt mye brukt de siste 5 år, og nå får man i tillegg assosiasjoner med Calender Girl. Hadde styrt unna.



Anonymous poster hash: 4ca12...07c
Skrevet

Elsker det! Datteren vår heter det 😀

 

Anonymous poster hash: d1ea1...967

Skrevet

Platt og pregløst

 

Anonymous poster hash: 4380d...cc6

Skrevet

Ok, men intetsigende, veikt og blodfattig.

 

Anonymous poster hash: 7bfc2...f37

Skrevet

Nydelig! Har ei på 10 som heter det (pluss et navn til), og bare elsker det navnet :)

 

Anonymous poster hash: 0a0f9...86c

Skrevet

Ok, men liker bedre Mie. Og jeg ville hatt et navn til bak.

 

Anonymous poster hash: c0541...0c5

Skrevet

Nydelig navn 😍

 

Anonymous poster hash: 1942f...697

Skrevet

Kort og intetsigende.

 

Anonymous poster hash: 167fd...f2f

Skrevet

Like intetsigende og kjedelig som alle andre korte navn med a-ending som "alle" velger om dagen. I våre barns generasjon kommer 90% av jentene til å hete xxxa eller xxa.

 

Anonymous poster hash: bdc6d...228

Skrevet

Kjempefint,liker det så godt at jeg døpte hunden vår for det :D Ga opp å få jente,dermed måtte hunden få det navnet :P

 

Anonymous poster hash: 05fca...afe

Skrevet

Fint, men kanskje litt mange som heter det

Skrevet

Veldig fint:)

 

Anonymous poster hash: ee7a2...516

Skrevet

Personlig liker jeg både Mia og Mio veldig godt, men med tanke på at jeg har spansk som morsmål blir navnene bare rare desverre :/

Skrevet

Mia er nydelig!

 

Anonymous poster hash: b56a6...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...