Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Anonymous poster hash: 9cb05...2b9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Nydelig! Skulle ønske jeg hadde en liten Mia selv jeg. Mia Linnea skulle hun hete 😔😋 Anonymous poster hash: ad8b8...369
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Kort, for søtt, - og intetsigende. Anonymous poster hash: 3fdc0...8b3
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Egentlig ikke spesielt glad i det. Anonymous poster hash: 78efb...8e5
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Navnet på hunden vår... Anonymous poster hash: 1cefd...94b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Helt ok, men litt for mykt for min smak. Hva med Maja eller Mari? Anonymous poster hash: d2fc1...c75
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 Har en niese som heter det, så elsker navnet - men er mange Mia`er det ute syns jeg. Vet om seks barn fra 6 år og nedover som heter det. Anonymous poster hash: 4d462...f82
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 Fint navn! Anonymous poster hash: a84cc...c2e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #10 Skrevet 19. september 2016 Elsker det 😃 Anonymous poster hash: cbe18...6a1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #11 Skrevet 19. september 2016 Litt mye brukt de siste 5 år, og nå får man i tillegg assosiasjoner med Calender Girl. Hadde styrt unna. Anonymous poster hash: 4ca12...07c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #12 Skrevet 19. september 2016 Elsker det! Datteren vår heter det 😀 Anonymous poster hash: d1ea1...967
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #13 Skrevet 19. september 2016 Platt og pregløst Anonymous poster hash: 4380d...cc6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #14 Skrevet 19. september 2016 Ok, men intetsigende, veikt og blodfattig. Anonymous poster hash: 7bfc2...f37
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #15 Skrevet 19. september 2016 Nydelig! Har ei på 10 som heter det (pluss et navn til), og bare elsker det navnet Anonymous poster hash: 0a0f9...86c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #16 Skrevet 19. september 2016 Ok, men liker bedre Mie. Og jeg ville hatt et navn til bak. Anonymous poster hash: c0541...0c5
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #17 Skrevet 19. september 2016 Nydelig navn 😍 Anonymous poster hash: 1942f...697
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #18 Skrevet 19. september 2016 Kort og intetsigende. Anonymous poster hash: 167fd...f2f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #19 Skrevet 19. september 2016 Like intetsigende og kjedelig som alle andre korte navn med a-ending som "alle" velger om dagen. I våre barns generasjon kommer 90% av jentene til å hete xxxa eller xxa. Anonymous poster hash: bdc6d...228
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #20 Skrevet 19. september 2016 Kjempefint,liker det så godt at jeg døpte hunden vår for det Ga opp å få jente,dermed måtte hunden få det navnet Anonymous poster hash: 05fca...afe
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. september 2016 #21 Skrevet 19. september 2016 Fint, men kanskje litt mange som heter det
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #22 Skrevet 19. september 2016 Veldig fint:) Anonymous poster hash: ee7a2...516
Jakkie Skrevet 19. september 2016 #23 Skrevet 19. september 2016 Personlig liker jeg både Mia og Mio veldig godt, men med tanke på at jeg har spansk som morsmål blir navnene bare rare desverre :/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #25 Skrevet 20. september 2016 Mia er nydelig! Anonymous poster hash: b56a6...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå