Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Har bare vært med omskjærte menn tilfeldigvis. Men fikk tilsendt ett bilde av en penis her forleden. Stor og fin, men den kan vel ikke ha vært erigert når forhuden fremdeles var godt fremfor hodet? Dras ikke forhuden bakover penishodet når den er erigert? Bare lurer.. ettersom den penisen må bli gigantisk om den var slapp på det bildet Anonymous poster hash: c5cb1...add
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Forhuden trenger ikke å være dradd bak hode selv om penis er erigert, men den bruker jo som regel og havne der ganske fort under samleie. Anonymous poster hash: 75ff1...7cf
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Ok, så det kan fremdeles være en god "hette" over hodet selv om den er erigert? Da kommer neste spørsmål.. hva gjør man da med forhuden f.eks. ved en blowjob? Beklager, men lurer virkelig. Ønsker ikke å eventuelt fremstå helt jomfruelig 😂 Anonymous poster hash: c5cb1...add
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Ok, så det kan fremdeles være en god "hette" over hodet selv om den er erigert? Da kommer neste spørsmål.. hva gjør man da med forhuden f.eks. ved en blowjob? Beklager, men lurer virkelig. Ønsker ikke å eventuelt fremstå helt jomfruelig 😂 Anonymous poster hash: c5cb1...add Drar den nedover? Anonymous poster hash: ba6d3...47d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Drar den nedover? Anonymous poster hash: ba6d3...47d Forsiktig vel og merke... Den vil gå nedover automatisk etterhvert når du suger. Det blir vått og han mer tent Osv. Anonymous poster hash: 77554...d8e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Dumt spørsmål, men hvor finner du de omskjærte? Jeg har vært med noen...aldri sett en omskjært 🙈🙈 Anonymous poster hash: c32e3...a34
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Ok, så dere drar ned forhuden før dere begynner å suge? Har bare vært med 2 menn før, en jøde, og en amerikaner. Anonymous poster hash: c5cb1...add
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 Ok, så dere drar ned forhuden før dere begynner å suge? Har bare vært med 2 menn før, en jøde, og en amerikaner. Anonymous poster hash: c5cb1...add Jeg pleier å suge litt forsiktig først, så tuppen på penis blir våt. Da glir på en måte forhuden tilbake av seg selv nærmest. Eller jeg hjelper til med leppene. Prøver å ikke dra så mye (etter et par ganger jeg var litt uforsiktig så har jeg fått skrekken!) Anonymous poster hash: 78b77...41b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 Dumt spørsmål, men hvor finner du de omskjærte? Jeg har vært med noen...aldri sett en omskjært Anonymous poster hash: c32e3...a34 Israel og USA tydeligvis. Ok, så dere drar ned forhuden før dere begynner å suge? Har bare vært med 2 menn før, en jøde, og en amerikaner. Anonymous poster hash: c5cb1...add Koster ikke så mye å reise dit. Men litt mye innsats, synes jeg, bare for å få hatt seg med en som er omskjært. Anonymous poster hash: 482b4...9b6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #10 Skrevet 19. september 2016 Jeg pleier å suge litt forsiktig først, så tuppen på penis blir våt. Da glir på en måte forhuden tilbake av seg selv nærmest. Eller jeg hjelper til med leppene. Prøver å ikke dra så mye (etter et par ganger jeg var litt uforsiktig så har jeg fått skrekken!) Anonymous poster hash: 78b77...41b Tusen takk for svar. Får prøve meg forsiktig frem Anonymous poster hash: c5cb1...add
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #11 Skrevet 19. september 2016 Israel og USA tydeligvis. Koster ikke så mye å reise dit. Men litt mye innsats, synes jeg, bare for å få hatt seg med en som er omskjært. Anonymous poster hash: 482b4...9b6 Jøden er norsk, og jeg bodde i USA en stund. Helt tilfeldig at det ble to omskjærte, altså. Anonymous poster hash: c5cb1...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå