Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Mannen min kom litt inni meg i går, og rett etterpå tok jeg fingrene inn for å prøve å ta bort sæden. Jeg tror jeg klarte ta det bort. Kan jeg fortsatt bli gravid Jeg har eggløsning i dag! Anonymous poster hash: 03cfc...564
Gemini77 Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Er du seriøs? Ta bort sæden med fingrene? I det han kommer så skytes sædcellene igjennom livmorhalsen din og det er de som svømmer videre opp. At du har tatt bort en del sperm fra skjeden utgjør ikke store forskjellen. Så ja, du kan bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Ja i aller høyeste grad Anonymous poster hash: 96d9c...759
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Det er sånn folk får trillinger. Bare litt inn, røre sæden rundt og vips... tre stykker Anonymous poster hash: 3083d...e1f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Er dette skrevet av noen veldig unge? Om du vil hindre graviditet, så kan du kjøpe deg angrepille, men den må tas i dag, så ikke vent. Anonymous poster hash: 02ed5...74f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Du kan bli gravid av å ha sex ja. Anonymous poster hash: 1a46d...fda
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Nei, jeg er ikke veldig ung . Det er bare det at nå angrer jeg! Jeg skulle bare latt det uhellet ligge, for når jeg tenker meg om ville det ikke vært så gale om jeg ble gravid. Så da er det mulig at noen sædceller kom seg inn likevel? Jeg "ryddet" opp ganske grundig, ca. 1min etter utløsning,.. HI Anonymous poster hash: 03cfc...564
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 Er dette skrevet av noen veldig unge? Om du vil hindre graviditet, så kan du kjøpe deg angrepille, men den må tas i dag, så ikke vent. Anonymous poster hash: 02ed5...74f Angrepillen fungerer ikke om man har eggløsning - kun FØR eggløsning da effekten av angrepillen er at den forskyver eggløsningen. Dette fikk jeg smertelig erfare selv da jeg ble gravid. Veldig mange vet ikke dette. Det står i vedlegget, men til og med legen på sykehuset visste det ikke.. Anonymous poster hash: 07f89...590
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 Nei, jeg er ikke veldig ung . Det er bare det at nå angrer jeg! Jeg skulle bare latt det uhellet ligge, for når jeg tenker meg om ville det ikke vært så gale om jeg ble gravid. Så da er det mulig at noen sædceller kom seg inn likevel? Jeg "ryddet" opp ganske grundig, ca. 1min etter utløsning,.. HI Anonymous poster hash: 03cfc...564 Beklager å måtte si det, men du er rett og slett beviset på at seksualundervisningen i skolen er for dårlig og er nødt til å bli et satsingsområde. Hvordan barn blir til er grunnleggende kunnskap. For å svare deg på spørsmålet ditt; ja, du KAN bli gravid. Å grave ut sædrester fra skjeden er ingen prevensjonsmetode. Anonymous poster hash: 2da1c...04c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #10 Skrevet 19. september 2016 Det er sånn folk får trillinger. Bare litt inn, røre sæden rundt og vips... tre stykker Anonymous poster hash: 3083d...e1f Anonymous poster hash: 07f89...590
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #11 Skrevet 19. september 2016 Det er sånn folk får trillinger. Bare litt inn, røre sæden rundt og vips... tre stykker Anonymous poster hash: 3083d...e1f Søren, det skulle jeg visst for 10 dager siden når jeg hadde eggløsning... Jeg har alltid ønsket meg trillinger!! Anonymous poster hash: 13d43...81a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #12 Skrevet 19. september 2016 Det er sånn folk får trillinger. Bare litt inn, røre sæden rundt og vips... tre stykker Anonymous poster hash: 3083d...e1f Kan jeg få oppskriften på firlinger? 😂 Anonymous poster hash: 98d87...e5c
millemille Skrevet 19. september 2016 #13 Skrevet 19. september 2016 Det er sånn folk får trillinger. Bare litt inn, røre sæden rundt og vips... tre stykker Anonymous poster hash: 3083d...e1f Hei. Jeg ønsker tvillinger. Hvor lenge må jeg røre rundt?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #14 Skrevet 19. september 2016 Beklager å måtte si det, men du er rett og slett beviset på at seksualundervisningen i skolen er for dårlig og er nødt til å bli et satsingsområde. Hvordan barn blir til er grunnleggende kunnskap. For å svare deg på spørsmålet ditt; ja, du KAN bli gravid. Å grave ut sædrester fra skjeden er ingen prevensjonsmetode. Anonymous poster hash: 2da1c...04c Man lærer da ikke at sæden går inn i livmorhalsen i selve sprutet. Jeg trodde sæden lå ved livmortappen, for deretter å svømme inn. Jeg tok jo bort sæden som lå ved livmortappen også. Irriterende, jeg burde bare latt det ligge Angrer så mye! Den sæden som lå ved livmortappen, kan den ha rukket å svømme inn på 1min? HI Anonymous poster hash: 03cfc...564
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #15 Skrevet 19. september 2016 Man lærer da ikke at sæden går inn i livmorhalsen i selve sprutet. Jeg trodde sæden lå ved livmortappen, for deretter å svømme inn. Jeg tok jo bort sæden som lå ved livmortappen også. Irriterende, jeg burde bare latt det ligge Angrer så mye! Den sæden som lå ved livmortappen, kan den ha rukket å svømme inn på 1min? HI Anonymous poster hash: 03cfc...564 Kødder du?! Det må være spøk... Anonymous poster hash: 2da1c...04c
Admin Skrevet 19. september 2016 #16 Skrevet 19. september 2016 Man lærer jo at hvis man er skikkelig uheldig kan man få unge av å få sæd på fingrene og så dytta inn fingrene. Så at han kom inni deg er mer enn nok.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #17 Skrevet 19. september 2016 Jaja, hvis det ikke går så er det ikke noe å gjøre med det. Vi har jo ikke akkurat planlagt noen ny baby nå. Jeg bare tenkte at hvis det var meningen at vi skulle ha en ny unge nå, og så ødla jeg hele sjansen. HI Anonymous poster hash: 03cfc...564
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #18 Skrevet 19. september 2016 Synes ikke du bør få barn... Anonymous poster hash: 92dd3...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå