Gå til innhold

Oppsøke lege ved blærekatarr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden fredag opplevd sterkt press i underlivet, store smerter ved vannlating og blod i urinen.

Tidligere når jeg har hatt blærekatarr har jeg ikke hatt dette presset og smertene ved vannlating har vært mer at det svir, men nå er det ordentlig vondt helt på slutten.

Symptomene er jo klassiske for blærekatarr, men har hatt det mye før og syns det er rart at det oppleves så annerledes denne gangen. Noen med samme erfaring?

Vanligvis lar jeg det gå over av seg selv, men burde jeg oppsøke lege nå? Er det evt en akuttime sak?

Anonymous poster hash: 6f397...ed2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen før det utvikler seg til nyrebekkenbetennelse!!!

Anonymous poster hash: 5a7e1...f7a

Skrevet

Det hun sier! Gå til legen i dag, ting fastlegen for akuttime.

Skrevet

Du burde gått med en gang du opplevde blod i urinen. Ved ubehag når man tisser og følelsen av å måtte tisse hele tiden, kan man prøve å bli kvitt det selv ved å drikke mye vann, men ved plager utover det bør lege kontaktes.

Anonymous poster hash: 1f0f1...862

Skrevet

Høres ut som nyrebekkenbetennelse, kom deg til lege med en gang så du ikke risikerer varige skader på nyrene.

Du kan bli skikkelig syk med høy feber osv med nyrebekkenbetennelse, men du trenger ikke bli det. Da jeg hadde det fikk jeg ikke feber, men det var vondt. Var til og med vondt å gå, hvert skritt forplantet seg smertefullt opp i blære/nedre rygg.

Anonymous poster hash: e324b...afe

Skrevet

Det var krise på jobb idag, så kom meg ikke til legen. Er mye bedre nå, er det ok å vente litt da?

Skrevet

Det var krise på jobb idag, så kom meg ikke til legen. Er mye bedre nå, er det ok å vente litt da?

Jeg mener det ikke er OK å vente. Blod i urinen bør sjekkes opp. Dra til legevakta med urinprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...