Gå til innhold

Instagramproblem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det det er noen Instagrameksperter som kan hjelpe meg her, for får straks helt fnatt av å ikke finne ut av dette! Instagramprofilen min har da av en eller annen grunn koblet seg til Facebook-profilen til samboern min, sånn at hvis jeg skal dele et bilde på Insta og Face så havner det på min Instagram og hans Facebook! Jeg har nå prøvd det meste for å bli kvitt han, men det er jo helt umulig. Har også forsøkt å finne svar på Instagrams hjelpesider, men det står det at man skal finne en funksjon som jeg ikke finner! Blir veldig glad for hjelp med dagens I-landsproblem! :)

Anonymous poster hash: c4240...934

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannhjulet, sammenkobler kontoer, fb, koble fra

Anonymous poster hash: 07059...526

Skrevet

Ja, har gjort det, men får ikke koblet til min egen konto, det er ikke et alternativ. Kan bare koble til hans Facebook-konto via Insta.

HI

Skrevet

Er insta kontoen linket til din eller hans mail da?

Anonymous poster hash: a9e43...20f

Skrevet

Den er koblet til min mail.

HI

Skrevet

Er du logget inn på hans Facebook på din tlf? Altså fra safari, ikke Appen. Sørg for at du er logget inn og prøv igjen.

Skrevet

DET hadde jeg ikke sjekket! Hadde bare sett at jeg var innlogget på appen jeg! Nå fikk jeg logget ut fra hans konto i safari, og det ser ut som jeg endelig fikk logget på min konto i Instagram! Hurra, tusen takk!

Og tusen takk til alle som svarte:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...