Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Jeg har kjøpt meg dermaroller som jeg har tenkt å bruke på rumpe/lår mot cellulitter og på magen for å stramme opp litt løs hud etter graviditet. Mener å ha lest at man ikke skal bruke dermaroller rett etter fødsel - er det noen her som har erfaring og vet når man kan begynne? Det er 3 mnd siden jeg fødte. (Rolleren min er 1.5 mm, hvis det har noe å si.) Og hvis noen har suksesshistorier om dermarolling vil jeg gjerne høre dem også! 😉 Anonymous poster hash: b0028...07f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Du bør vel være forsiktig om du ammer, det er det eneste. Så å vente litt var ikke dumt. Men vær oppmerksom på en ting, mange selger ruller mot strekkmerker og cellulitter som rett og slett ikke fungerer da nålene er for korte. Du trenger 1.5 mm nåler for å forbedre disse tingene, så det er bra du har det I tillegg så selges det utrolig mye kremer som ikke egner seg til å dermarulle med, mange har feks syntetiske ingredienser og fyllstoffer. Alt du tar på huden med behandlingen vil absorberes mye bedre, så det er lurt å bruke økologiske ingredienser. Det er nettopp det som er skummelt om du ammer for kroppen tar opp all gromsen som er i disse serum/kremene. Så gå for noe økologisk eller naturlig (uten syntetiske fyllstoffer), i tillegg så har det bedre virkning og er bedre for deg. Jeg har utrolig mye bra å si om behandlingen, fikk både strammere hud, bedre hud og jevnere hud, behandlingen tok vekk arr og strekkmerker Men vær tålmodig for noen ganger tar det tid før du ser resultat, strekkmerker sitter dypt og vil ta litt tid å reduere. Jeg er veldig glad jeg fortsatte behandlingen et stykke tid for resultatene er kjempebra. Brukte produkter fra white lotus, de er økologiske så det liker jeg. Anonymous poster hash: aaaf3...a27
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Tusen takk for det grundige svaret ditt! 😘 Dette høres jo veldig oppmuntrende ut! 😊 Jeg har kjøpt en økologisk kroppsolje med E-vitamin. Gleder meg til å gå i gang, men da bør jeg kanskje vente til jeg er ferdig med å amme (rundt når babyen er ett år), eller er det ok å gå i gang når jeg trapper litt ned når babyen begynner å få fast føde? HI Anonymous poster hash: b0028...07f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Andre som også har prøvd? 😊 HI Anonymous poster hash: b0028...07f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Tusen takk for det grundige svaret ditt! Dette høres jo veldig oppmuntrende ut! Jeg har kjøpt en økologisk kroppsolje med E-vitamin. Gleder meg til å gå i gang, men da bør jeg kanskje vente til jeg er ferdig med å amme (rundt når babyen er ett år), eller er det ok å gå i gang når jeg trapper litt ned når babyen begynner å få fast føde? HI Anonymous poster hash: b0028...07f Ja, jeg hadde nok ventet til du begynner å gi fast føde til babyen og babyen ikke drikker så mye melk. Du bruker jo økologiske produkter og det er jo bra men det kan være at enkelte ting ikke er bra for babyen uansett. Olje er også veldig bra å rulle med da det gir mye bedre fukt enn andre vannbaserte serum. Diverse merker selger temmelig håpløse produkter for å rulle med, da er det bedre å bruke en økologisk kroppsolje istedenfor Det skjer også mye skjer med kroppen etter du har født så derforer det også bedre å vente litt. Anonymous poster hash: aaaf3...a27
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 Ja, jeg hadde nok ventet til du begynner å gi fast føde til babyen og babyen ikke drikker så mye melk. Du bruker jo økologiske produkter og det er jo bra men det kan være at enkelte ting ikke er bra for babyen uansett. Olje er også veldig bra å rulle med da det gir mye bedre fukt enn andre vannbaserte serum. Diverse merker selger temmelig håpløse produkter for å rulle med, da er det bedre å bruke en økologisk kroppsolje istedenfor Det skjer også mye skjer med kroppen etter du har født så derforer det også bedre å vente litt. Anonymous poster hash: aaaf3...a27 Beklager sen respons, men tusen takk igjen! 😊 Høres fornuftig ut å vente litt, så da gjør jeg det! HI Anonymous poster hash: b0028...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå