Gå til innhold

Hello...It's me

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om noen av dere husker meg som ville utforske den bifile siden av meg selv om jeg er gift og har barn? 

Uansett. Jeg er ikke kommet noe lengre. Går bare og grubler. Men nå trenger jeg noen råd på veien

Jeg trives i ekteskapet mitt og elsker mannen min. Men Nysgjerrigheten og behovet for å teste dette med jenter gjør meg seriøst helt gal. 

Er det verdt og risikere ekteskapet ved å teste uten lov? 

Han sier nei når jeg spør om lov. 

Hva f* skal jeg gjøre?

Jeg vil ikke være en drittmor som forlater mann og splitter opp familie fordi jeg ønsker å teste ut med damer. Samtidig som jeg blir helt gal av å ikke få utløp for dette. 

Anonymous poster hash: 0068f...381
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samlivsterapeut?

Anonymous poster hash: ee0e1...9f9

Skrevet

Si at mannen kan se på

Anonymous poster hash: 484b3...5f2

Skrevet

Det er dessverre uaktuelt for han. Mannfolk....

Anonymous poster hash: c5fc5...b12
Skrevet

Altså parterapi ^

Skrevet

Så klart han ikke vil det. Spiller vel ingen rolle for han om det er en mann eller dame du ønsker å være utro med?

Anonymous poster hash: d4e90...1db

Skrevet

Vet ikke om noen av dere husker meg som ville utforske den bifile siden av meg selv om jeg er gift og har barn? 

Uansett. Jeg er ikke kommet noe lengre. Går bare og grubler. Men nå trenger jeg noen råd på veien

Jeg trives i ekteskapet mitt og elsker mannen min. Men Nysgjerrigheten og behovet for å teste dette med jenter gjør meg seriøst helt gal. 

Er det verdt og risikere ekteskapet ved å teste uten lov? 

Han sier nei når jeg spør om lov. 

Hva f* skal jeg gjøre?

Jeg vil ikke være en drittmor som forlater mann og splitter opp familie fordi jeg ønsker å teste ut med damer. Samtidig som jeg blir helt gal av å ikke få utløp for dette. 

Anonymous poster hash: 0068f...381

Hadde du gitt tillatelse til at han kunne hatt sex med en mann hvis han hadde spurt?

Anonymous poster hash: e112a...14c

Skrevet

Han vil ikke være med på en trekant med 2 damer da?

Anonymous poster hash: 14008...67f

Skrevet

Nei jeg hadde ikke villet at han skulle ligget med en annen mann. Jeg kunne derimot gått med på at han hadde ligget med ei annen dame hvis jeg fikk ligget med ei jeg også. 

Det er ikke dette som er problemet. Det er uankuelt for han og ligge med noen andre. Han er ikke så opptatt av sånt.. 

Men det er jeg. Det er derfor jeg sliter . Elsker han og familien min. Og har lyst på jenter. Dårlig kombo. 

Skrevet

Nei jeg hadde ikke villet at han skulle ligget med en annen mann. Jeg kunne derimot gått med på at han hadde ligget med ei annen dame hvis jeg fikk ligget med ei jeg også. 

Det er ikke dette som er problemet. Det er uankuelt for han og ligge med noen andre. Han er ikke så opptatt av sånt.. 

Men det er jeg. Det er derfor jeg sliter . Elsker han og familien min. Og har lyst på jenter. Dårlig kombo. 

Men da er det jo helt urimelig at du forventer at han skal si ja til at du kan ligge med en dame. Ser du ikke det?

Anonymous poster hash: e112a...14c

Skrevet

Tor du ikke alle innimellom opplever å være tiltrukket av andre enn partneren sin?

Det går over. Hvis du ikke egentlig er lesbisk da.

Anonymous poster hash: 963a1...8b0

Skrevet

Du må gå hardere til verks. Gjør det klart for han at dette vil være et tema i lang tid, om han ikke klarer å venne seg på tanken og imøtekomme dine ønsker på ett eller annet vis. Et godt forhold basert på tillitt vil faktisk kunne ha rom for å utforske seksualiteten sin.

Når det er sagt, så må du respektere hans prinsipper. Husk, du også setter en stopper ved gay-sex.... kanskje han tenker likt? Om det derimot bare er at han ikke er spesielt interresssert i hele temaet, og derfor avfeier dine ønsker som tull og tøys, så må dere prate grundig og lenge sammen så han forstår alvoret i ditt behov. Mulig han er livredd for å miste deg, da har du en gedigen jobb med å overbevise han om at du ikke skal forlate han til fordel for ei dame.

Mye å ta hensyn til her, mye som spiller inn. Men jeg er overbevist om at man skal kunne utforske sine seksuelle sider, selv om man er i et kjærlighetsforhold. Det skal være rom for det, så lenge tilliten er der..

Lykke til.

Anonymous poster hash: 72e77...e96

Skrevet

Jeg tror du må innse at du ikke kan få i pose og sekk. Du har spurt mannen din om det er greit at du er utro og han sier nei, og det er faktisk ikke urimelig av han å forvente at man er trofast mot partneren sin. Det at du vil være utro med en dame er i grunnen helt underordnet. Tenk over hva du forventer av mannen din når du spør han om dette. Du forteller han jo at han ikke er nok for deg, at han aldri kan bli nok for deg og at han ikke er den du drømmer og fantaserer om. Du vil ha andre, og selv om du tror at du ikke vil komme til å forlate han for en annen, så er jo risikoen absolutt tilstede. Det er jo ikke akkurat som om at det er veldig spesielt at noen bryter ut av et forhold fordi de "finner kjærligheten": Tror du dessuten at du ville ha vært fornøyd om du fikk ligge med en dame én gang?

Du må nok velge, for du kan ikke både beholde mannen og et godt forhold til han, og eksperimentere seksuelt med andre. Så da får du enten bryte ut, eller prøve å jobbe med å legge de seksuelle fantasiene dine til side. Jeg har vondt av mannen din, forøvrig. Det er grenser for hva man skal utsette partneren sin for og hvor langt man skal tenke "meg" og ikke "vi".

Anonymous poster hash: 15652...88e
Skrevet

Hallo, bare kom til meg så skal jeg gi deg en omgang på det du vil ha.

Hilsen bifil jente

Anonymous poster hash: abc42...b68

Skrevet

Du har jo egentlig bare lyst til å være utro. Hvis du ikke er lesbisk da, og egentlig ikke vil ha en mann i det store og hele.

Skrevet

Jeg er bifil, og singel, ville aldri vert utro med eksen min, så her bør du ta et valg ,glemme behovet ditt når det kommer til jenter,eller forlate mannen din og leve sånn du ønsker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...