Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 ....innad er jeg som en trykk koker som snart eksploderer. Har hatt et beintøft år, som endte med at både mannen og jeg mistet jobben pga oljekrisen. Mannen en begynt å studere, jeg er arbeidsledig. Vanskelig å få jobb, altfor mange om beinet nå. Utad virker jeg nok helt ok, men kjenner at jeg klarer snart ikke mer. Jeg bråvåkner på natten eller tidlig morgen med allverdens tanket om hvordan fremtiden blir...økonomi? Får jeg jobb, når og hvor? Føler meg som den looseren... Ting er så tungt, og det går utover de her hjemme dessverre. Jeg vil bare tilbake til et helt vanlig A4 liv, dette er så pyton... Anonymous poster hash: 5d779...ba2
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 ....innad er jeg som en trykk koker som snart eksploderer. Har hatt et beintøft år, som endte med at både mannen og jeg mistet jobben pga oljekrisen. Mannen en begynt å studere, jeg er arbeidsledig. Vanskelig å få jobb, altfor mange om beinet nå. Utad virker jeg nok helt ok, men kjenner at jeg klarer snart ikke mer. Jeg bråvåkner på natten eller tidlig morgen med allverdens tanket om hvordan fremtiden blir...økonomi? Får jeg jobb, når og hvor? Føler meg som den looseren... Ting er så tungt, og det går utover de her hjemme dessverre. Jeg vil bare tilbake til et helt vanlig A4 liv, dette er så pyton... Anonymous poster hash: 5d779...ba2 Jeg står også i en situasjon der jeg ikke vet om jeg har jobb neste måned. Det sliter på, ikke fordi jeg bekymrer meg veldig for økonomien, men fordi jeg føler meg så unyttig og ubrukelig. Det som hjelper meg er å tenke på det jeg kan gjøre om jeg plutselig (og meget mulig) står uten jobb. Lage album til barna (fremkalle bilder billig og kjøper billig album), male et rom, rydde hagen, ha god tid til ungene - lage bakeverksted med barna og deres venner (ikke så dyrt å lage boller f.eks), trene mer osv. De kveldene jeg gjør denne "øvelsen" før jeg sovner så sover jeg bedre. Jeg ønsker deg lykke til og håper det løser seg for deg! Anonymous poster hash: e66d8...311
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Takk, krysser fingrene for at du beholder jobben. Det å gå ledig, er helt grusomt. Dagene er lange, selv om jeg prøver å gjøre noe hele tiden.Trener mye! Jeg savner helgefølelsen alà åh, endelig fredag... Jeg er sliten til margen, savner kolleger,jobben, det sosiale. Jeg orker ikke mye lyd, og trives egentlig best alene nå, uten noen som maser på meg. Eller så skulle jeg ønske jeg kunne virkelig "tømme meg for alt" hos noen, men vil ikke plage noen med det... Psykolog er det ikke snakk om å ha råd til nå. Mvh HI Anonymous poster hash: 5d779...ba2
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Takk, krysser fingrene for at du beholder jobben. Det å gå ledig, er helt grusomt. Dagene er lange, selv om jeg prøver å gjøre noe hele tiden.Trener mye! Jeg savner helgefølelsen alà åh, endelig fredag... Jeg er sliten til margen, savner kolleger,jobben, det sosiale. Jeg orker ikke mye lyd, og trives egentlig best alene nå, uten noen som maser på meg. Eller så skulle jeg ønske jeg kunne virkelig "tømme meg for alt" hos noen, men vil ikke plage noen med det... Psykolog er det ikke snakk om å ha råd til nå. Mvh HI Anonymous poster hash: 5d779...ba2 Kjenner også på slitenheten og at jeg er litt knapp til tider både med mann og barn. Jeg presser meg selv til å ikke "gå i hi". Har du ingen du kan prate med? God venninne, foreldre, søsken? Anonymous poster hash: e66d8...311
Lovemychild Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Kjenner også på slitenheten og at jeg er litt knapp til tider både med mann og barn. Jeg presser meg selv til å ikke "gå i hi". Har du ingen du kan prate med? God venninne, foreldre, søsken?Anonymous poster hash: e66d8...311 Jeg ønsker ikke plage noen med det...Føler alle har nok med sitt for tiden. HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 Bor i Stavanger-området og er ca 40000 arb ledige pga oljekrisen rundt om nå kjenner dessverre altfor mange i samme situasjon eller som sitter å skjelver pga stadig nye runder med oppsigelser. Forstår godt at du ikke har det greit, håper du får ny jobb raskt❤️ Anonymous poster hash: 4955a...327
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 Takk, snille! Ja, det er fryktelig tøff tid i oljebransjen. Først sitter en og venter og venter gjennom runde etter runde med oppsigelser. Så kommer beskjeden, og en blir "lammet".. HI Anonymous poster hash: 5d779...ba2
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Ja, mannen min mista og jobben i Nordsjøen, men var superheldig å fikk ny jobb etter 2 uker hjemme. Han hadde en annen utdannelse innen noe annet som heldigvis kom godt med. Anonymous poster hash: 4955a...327
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Godt å høre solskinnshistoriene også. Godt for dere! Mvh HI Anonymous poster hash: 5d779...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå