Gå til innhold

Min lille kverulante syvåring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun: Jeg liker å være hos pappa og leke med lego, bamser +++

Meg: Men du har da mange bamser på rommet ditt her, sikkert hundre! (Ikke kødd engang)

Hun: Nei, mamma.. Det er faktisk BARE SYTTIÅTTE!! 

Et av mange eksempler.. Flere som har sånne unger? :legrine:

Anonymous poster hash: a672f...101
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun: Jeg liker å være hos pappa og leke med lego, bamser +++

Meg: Men du har da mange bamser på rommet ditt her, sikkert hundre! (Ikke kødd engang)

Hun: Nei, mamma.. Det er faktisk BARE SYTTIÅTTE!!

Et av mange eksempler.. Flere som har sånne unger? :legrine:

Nei...mine barn har ikke syttiåtte bamser tilsammen engang...

Tyder på bortskjemt unge. Men ja, de KAN krangle med meg, men ikke om sånne ting.

Anonymous poster hash: e21d3...d7b

Skrevet

Ikke kverulant, akkurat, men svært bokstavelig:

Sa til toåringen: jeg åpner balkongdøra, så kan du gå ut og pusle litt på balkongen, det liker du jo. - Ja! Hente puslespillet mitt, mamma!

Så hentet hun puslespillet sitt og tok det med seg ut på balkongen og mistet minst to brikker mellom plankene og ned i hagen 😂

Anonymous poster hash: 39bd2...f87

Skrevet

hun høres veldig bortskjemt ut

Skrevet

Min på 6 år er slik, og har vært de så lenge jeg kan huske...En skikkelig bedreviter!

Hun er også slik at hun ikke kan innrømme at hun ikke vet noe. Hvis jeg feks spør henne om hun vet hva "thank you" betyr, så sier hun "Ja, det vet jeg...hmmm. Det betyr...la meg se...Hmm...EPLE????" 

Og når jeg sier at det betyr "Takk", så sier hun at jeg må spørre henne en gang til slik at hun får svart riktig!

Har jeg feilet en plass her eller?? :P

Anonymous poster hash: fdbec...66c
Skrevet

hun høres veldig bortskjemt ut

Hvor står det at alle bamsene kommer fra MEG? Hun er glad i gaver og de har samlet seg opp gjennom årene. Bamsene var uansett ikke poenget i seg selv.. Men takk for svar dere andre ;) 

Skrevet

Bagatell spør du meg, HI

Anonymous poster hash: 8e8ba...41d

Skrevet

Hælle så søt da, tror jeg hadde ledd meg i hjel om min hadde sagt noe sånt 😂😂 Nå er min eldste bare 3 da, så gleder meg til tiden fremover 😊

Anonymous poster hash: 98325...a1c

Skrevet

Hun: Jeg liker å være hos pappa og leke med lego, bamser +++Meg: Men du har da mange bamser på rommet ditt her, sikkert hundre! (Ikke kødd engang)Hun: Nei, mamma.. Det er faktisk BARE SYTTIÅTTE!!  Et av mange eksempler.. Flere som har sånne unger? :legrine:Anonymous poster hash: a672f...101

Men... Det er jo du som er kverulerende her. Hva med å anerkjenne følelsene hennes?

Anonymous poster hash: 163a0...513

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...