Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Jeg og (ny)kjæresten min (vært sammen 8 måneder) har et avstandsforhold. Vi møtes ca en langhelg i måneden, noen ganger oftere. Den flotteste personen jeg har møtt! Men, da han var her sist, skjedde det noe som fikk meg til å tenke..Eller rettere sagt; det skjedde IKKE noe. Både jeg og han hadde talt ned dager til han skulle komme, og gledet oss enormt. Da han kom, hadde vi jo sex første kveld. Da mitt barn skulle bort i barnebursdag en av de dagene han var her, og vi plutselig hadde 3 timer fri midt på dagen, så gjorde vi iiingenting...Ingen slik "kaste oss over hverandre" eller noe. Samme da barnet var på skolen siste dag før han dro, og jeg hadde fri fra jobb; ingen vill og gal sex mens vi var alene...Går heller turer, prater, koser på sofa, osv. Dette er vel ikke helt normalt eller? Eller har jeg sett for mange romantiske klisjéfilmer der lidenskaper tyter ut øra til folk? Anonymous poster hash: a4670...1ce
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Om det er normalt å ikke kaste seg over hverandre hver gang man har muligheten? Høres veldig normalt ut spør du meg. Anonymous poster hash: 9257e...a7c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Høres unormalt ut i mine ører. Så kort forhold og så sjelden dere sees. Noe annet om man har vært sammen i 15 år og sees hver dag lissom... Anonymous poster hash: ff0af...855
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Har aldri kastet meg over noen jeg. Ei heller noen som har kastet seg på meg. Anonymous poster hash: 80732...1a2
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Jeg å kjæresten sees 3 mnd om gangen. Så er han borte i 3 mnd. Når han er hjemme har vi sex sikkert 3-4 ganger om dagen hver dag. For oss hadde det ikke vært normalt å la sjansen gå fra oss. Men hva som er normalt for dere vet jo bare dere... Anonymous poster hash: e1035...f06
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 Kanskje han syns det er slitsomt at du ikke tar det første skrittet. Anonymous poster hash: 553a9...91d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 Begge må ta ansvar for å ta initiativ. Om jeg var deg ville jeg funnet ut litt mer om hans generelle sexlyst. Hvor ofte han har hatt sex i tidligere langvarige forhold osv. Det kan virke som om han kanskje ikke er av de med størst sexlyst, og om det er stor forskjell mellom dere er det noe du bør finne ut av tidlig i forholdet. Ellers kan det jo være at han venter på at du skal ta initiativ også. Eller ev. at han ønsker å vise deg at han ikke bare er ute etter sex med deg. Men skal du finne ut av det så må dere kommunisere om dette. Anonymous poster hash: 16798...6f2
Sokkedyret Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Høres normalt ut for meg. Hvis dere har det bra sammen vil jeg ikke tenke at dette er noe problem... men folk er forskjelllig...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Høres helt fint ut, synes jeg. Anonymous poster hash: 37cf9...1da
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 hi Jo, alt annet er bra i forholdet.. Er sikkert bare meg, og det at jeg ikke klarer å slappe av naken i dagslys, som gjør at han ikke gidder å mase om sex på dagen.. Ja, jeg er en av de som tenker at de cellulittene der, strekkmerkene der, høna, brystene etc er ikke bra i dagslys.. Anonymous poster hash: a4670...1ce
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #11 Skrevet 18. september 2016 Så lenge dere har det bra ellers, prøv å glem det og bare kos deg😊 Ta initiativ selv til sex om du føler du vil ha mer 😉 Anonymous poster hash: 1b29f...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå