Gå til innhold

Overtråkk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråkket over på onsdag og der gjør fortsatt himla vondt, kan ikke gå. Tråkket over stadig vekk som håndballspillende tenåring, men kan ikke huske det var sånn som dette. Når bør foten sjekkes?

Anonymous poster hash: fd1eb...096

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den blå og hoven? Jeg tråkket over for flere år siden, sjekket ikke og sliter fortsatt... Bedre å sjekke en gang for mye.

Anonymous poster hash: e9ecf...690

Skrevet

Er den blå og hoven? Jeg tråkket over for flere år siden, sjekket ikke og sliter fortsatt... Bedre å sjekke en gang for mye.

Veldig blå og veldig hoven. Og den blir fortsatt blåere nå flere dager etter. Er det vanlig?

Skrevet

Jeg tråkket over, hørte det knakk, tok røntgen, ikke brudd. Før jeg etter 3 mnd fikk mr. Brudd i et bein i ankelen. Plages med vondter i ankelen. Oppsøk lege, få røntgen. Lykke til 🙂

Anonymous poster hash: b4fc3...925

Skrevet

Veldig blå og veldig hoven. Og den blir fortsatt blåere nå flere dager etter. Er det vanlig?

Jeg ville ringt legen i morgen og fått den sjekket. Jeg sjekket jo aldri min fot, så jeg vet ikke hva som er galt. Kan være knekt, ødelagt sener eller lignende. Jeg kan ikke løpe eller gå med høye hæler pga ankelen, 8 år etter at jeg tråkket over.

Skrevet

Jeg sjekket ikke med en gang og ble derfor ikke prioritert i køen.. Tok flere uker å få røntgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...