Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Synes pulsklokka er så styrete, men ønsker å telle distanse, skritt, kalorier forbrukt ila en dag. Hvilken aktivitetsmåler velger jeg? Har Android tlf om det har noe å si. Anonymous poster hash: 95445...b97
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Noen? Anonymous poster hash: 95445...b97
Brennheite Badeand Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Ville gått for en variant av Fitbit. Hvis du ikke vil ha med pulsmåler sjekk modellen Alta. Jeg har den og er superfornøyd! Fin er den også, istedet for de klumpete treningsklokkene. Fitbit-appen på telefon er genial, og den snakker også med andre apper som f.eks my fitnesspal, så du kan ha full styr på skritt, distanse, kalorier inn og ut + søvnmønster. Alta kjenner også igjen aktiviteten du driver med slik at du slipper å stille inn, og huske å trykke start, stopp osv når du løper/går eller trener på annen måte som den kjenner igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Jeg bruker fitbit og er storfornøyd. Anonymous poster hash: 7ddf6...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå