Gå til innhold

Stor forskjell på 4 og 5 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fire små barn. Og er helt sikre på at vi ikke skal ha flere. Men lurer på, er det stor forskjell egentleg å få nr 5? Hele livet vårt kretsar uansett rundt barna, alt er tilrettelagt for barn, vi har lite voksenaktiviteter, vi har stor bil osb... Bare litt interessert i å høre han like erfaringer dere har😉. Vi skulle i utgangspunktet ha tre, men så ble nr tre visst tvillinger (lykkligeste opplevelsen jeg har hatt når jm på ultralyd en fortalte at der var to babyer😍)

Anonymous poster hash: cb3fd...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere føler dere har kapasitet til å ta dere av 5 så tror jeg nr 5 glir ganske naturlig inn i hverdagen :) og etter tvillinger virker nok 1 super enkelt, hehe. Er jo en sjanse for tvillinger igjen da ;)

Anonymous poster hash: ba01e...271

Skrevet

Vi har fem stk, og nr tre og fire er tvillinger.

Og nei, nr fem har vi ikke merka så mye til. 😂

Anonymous poster hash: e4321...bbb

Skrevet

Vi har også fire og lurer pp nr fem.Alt handler jo om barna uansett så jeg tror ikke det hadde vært stor forskjell🙈

Anonymous poster hash: eced8...b53

Skrevet

Vi har også fire og lurer pp nr fem.Alt handler jo om barna uansett så jeg tror ikke det hadde vært stor forskjell🙈

Anonymous poster hash: eced8...b53

Det er det jeg også tenker, at det kan jo ikke vere så stor forskjell, vi har jo uansett mange barn😄. Men våre er så små nå, at det er uaktuelt nå, og når tvillingene blir mer selvhjelpte tror jeg kanskje vi er ferdig med småbarn😉. Om babyene bruker bleier til de er 3 år har vi hatt bleie barn i 8 år sammenhengende😂😂.

Anonymous poster hash: cb3fd...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...