Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Hvordan blir de når de tines opp igjen? Må de varmes opp, eller er de gode kalde? Og hvor fort tiner de? Kan de tas opp på morgenen å puttes i matpakka? Anonymous poster hash: 923a7...754
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Ja det kan de. Spiser de både opptint og varmet. Går helt fint å ta de opp på morgenen og spise til lunsj om det ikke er midt på vinteren og ungene har uteskole Anonymous poster hash: 57d0f...beb
Tipp topp Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Vi fryser de og barna synes de er gode kalde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå