Gå til innhold

Hvordan få en moden og selvsikker utstråling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får sånn skikkelig mindreverdighetskompleks når jeg er ute blant folk. Selv om jeg er 10 år eldre enn noen kan jeg føle meg som et lite barn iforhold til denne personen.

Underkaster meg alle og lar alle ta styring. Sitter bare helt paff og venter på å bli fortalt hva jeg skal gjøre.

I jobbsammenheng kan jeg jobbe selvstendig og effektivt alene, men skal jeg jobbe sammen med andre bare skygger meg unna. Gjør ikke noe uten å bli fortalt at jeg skal gjøre det. Er livredd for å si noe feil eller gjøre noe feil. Vokste opp som mobbeoffer og fikk ikke lov til å bli med på fritidsaktiviteter av mine foreldre for jeg kom aldri til å klare noe likevel eller bare bli mobbet av de andre.

Anonymous poster hash: c5fa2...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løft hodet, stå opp for deg selv. Husk: Du er god nok.

Anonymous poster hash: 68df6...b63

Skrevet

Løft hodet, stå opp for deg selv. Husk: Du er god nok.

Enklere sagt enn gjort 😩

Skrevet

Det er ikke alltid lett å forandre seg, men det er mulig! Øv deg foran speilet. Smil og fest blikket. Du trenger ikke snakke så mye for å bli oppfattet som en selvsikker person. Kroppsspråket sier det meste. Prøv å virke rolig blant andre. Husk: du er deg selv. Om du ikke er ledertype så skal du ikke tvinge deg til å Være det heller. Men; en rett rygg, et smil om munnen og et tegn på at du lytter til de andre er et tegn på selvsikkerhet. Om du er veldig sjenert, så Øv deg på å si deg enig i en annens mening som er fornuftig. Alle som viser litt engasjement blir tatt for å Være mer selvsikker 😉Når du tørr, så ikke nøl med å ta enkel ledelse i f.eks delegering av arbeidsoppgaver på jobben. Ingen er født selvsikre. Men du kan bli det! Lykke til! Ps: det finnes masse litteratur om dette 😉😉Les det. Kanskje det kan hjelpe deg litt på veg😊

Anonymous poster hash: fe588...fcf

Skrevet

Vær deg selv. Tør å by på deg selv og dine meninger, uten å bli overkjørende.

Smil, vær inkluderende og romslig.

Les aviser, og hør på p2 så vil du snart få masse spennende og prate om!

Skrevet

Enklere sagt enn gjort 😩

Start med å løfte blikket og haka, og ikke vik unna anfres blikk! Da er du godt over halvveis!

Skrevet

Enklere sagt enn gjort 😩

Start med å løfte blikket og haka, og ikke vik unna anfres blikk! Da er du godt over halvveis!

Skrevet

Finn ut hvem du vil være - hvordan du vil oppføre deg. Studer andre som er på den måten, og ta noen små skritt av gangen.

Og, finn deg sjøl, inni deg på en måte, vær stolt og enn så klisjeaktiv: Elsk deg selv. Lik deg sjøl. Om du ikke gjør det, så er det vanskelig å få andre til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 4a281...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...