Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Hva gjør dere? Har barn på 0, 3 og 8 år. Jeg og pappaen er som oftest opptatt med legging av de to små etter at lørdagsgodteri er fortært til barnetv. Eldste sitter nå og ser tv alene. Dårlig samvittighet for at vi ikke gjør mer utav lørdagskvelden for hennes del, men etter å ha sittet en stund inne på et mørkt soverom så er jeg ikke helt der når legginga er ferdig... Anonymous poster hash: 86845...bf2
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Akkurat som her. Våre er 1,2 og 5 år. Når de to minste har sovnet, pleier jeg å sitte i sofakroken og se på TV med eldste. Hun syns det er kjempekos. Anonymous poster hash: 5d192...386
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Mine minste tar bare ca. 5 min å legge, så koser vi oss med eldste etterpå. Ser film, spiser potetgull osv Anonymous poster hash: 79b70...b69
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Våre er 2,4,6,11 og 12. Etter at de tre minste er lagt ser vi andre gjerne en film, spiller brettspill, prater etc. Anonymous poster hash: 8c4c2...302
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Vi har akkurat kommet inn etter å ha vært ute i hagen og plukket vekk gress og ugress fra hellene. Eldste har ei venninne på overnatting så de har pizza og film på rommet. Mellomste spiller litt på ipaden, og yngste ser tv og spiser godis. De er 12, 9 og 3 år gamle. Minste skal snart legge seg (det tar 10 min) og da har mellomste sagt han vil se en film. Anonymous poster hash: dc82f...167
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Pizza kl 18. Lørdagsgodt og Barne-TV kl 19. Legging kl 20-21. Så endelig voksentid! Vin, prat og kanskje litt TV. Anonymous poster hash: a3bf7...886
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 Ble sent idag. Vi har en på 5, så rundt 19.30 gikk vi kveldsrunden med hunden alle sammen. Laget jegergryte etter det, og nå har jeg akkurat lagt barnet Nå er det film og surfe på nett resten av kvelden Anonymous poster hash: 978e3...7ae
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 Våre er 3, 5 og 7. Jeg sitter ikke inne hos noen av dem når de er lagt, det har jeg aldri gjort. De to minste legger seg samtidig, etter Barne-TV og lørdagsgodt. Eldste får kosetid. Varierer hva vi gjør. Han er enten ute med pappaen eller så får han se iPad. Anonymous poster hash: cacd9...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå