Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Ser ut til at jeg har blitt gravid igjen myye tidligere enn planlagt. Mamma- og fellespermisjonen er brukt opp, og jeg går nå hjemme i ulønnet perm. Mannen har søkt om å ta ut pappapermisjonen senere, men nå ser det ut til at terminen med andremann er før han skal ut i pappapermisjon. Jeg har ingen jobb å gå tilbake til og får ikke tjent opp rettigheter til ny permisjon. Hva skjer med pappapermisjonen hvis vi beholder? Anonymous poster hash: 9ae63...77c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Den faller bort dersom han ikke tar den ut før nyt barn blir født Anonymous poster hash: 28bec...6b9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Om han ikke tar den ut før neste kommer mister han den. Fedrekvoten kan han ta ut selv om du er hjemme uten jobb. Kanskje han kan ta den ut som en eller to dager i uken i lang tid nå mens du er gravid. Anonymous poster hash: f228e...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå