Gå til innhold

Jeg vil ut av forholdet, mannen nekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke være mannens personlige assistent, mor og hushjelp lenger...

Hans eneste bidrag til hverdagen er å være barnevakt 2 ggr PR måned. Kanskje han tømmer oppvaskmaskinen. Hans prioritet er han selv og dataspill (ufør)

Nå vil jeg ut av forholdet, han nekter...nekter å snakke om det, nekter å selge huset, nekter å dra på familievernkontoret. Han bare later som om alt er i orden..

Hva gjør man da?

Anonymous poster hash: 5d61d...d0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan ikke nekte, bare å kjøre på..

Anonymous poster hash: a3616...361

Skrevet

Jeg ville søkt om skilsmisse på nett og vist ham papirene. Så ville jeg funnet meg et nytt sted å bo og bare flyttet. Kanskje han fatter hintet da. 

Men jeg må jo si at jeg skjønner at han ikke vil at "hushjelpen" skal flytte. Dakar, da må han jo gjøre alt selv! For en idiot.. 

Anonymous poster hash: f653c...25a
Skrevet

Se deg om etter et annet sted å bo, ring takstmann og få taksert boligen slik at mannen enten må kjøpe deg ut eller gå med på salg. Få fysisk andre personer inn i huset ditt, han kan faktisk ikke nekte deg noe som helst.

Anonymous poster hash: 79ef9...562
Skrevet

Jeg klarer ikke huslån og husleie samtidig. Kan bo midlertidig hos familie, men med 3 barn og 4 kjæledyr blir det veldig midlertidig.

Blir sikkert vanskelig å finne bolig med tillatelse til dyrene? Søren, det hadde jeg ikke tenkt på før...

Skrevet

Du drar til økonomisk rådgiver i kommunen og får hjelp til å se dine egne muligheter.

Kan hende du kan få hjelp, eller at du ser at banken kan hjelpe deg med noe du har råd til noen måneder i en overgang.

Lever inn skillsmissepapirene og sett i gang. Det ordner seg etterhvert.

Anonymous poster hash: b28f4...386
Skrevet

Jeg klarer ikke huslån og husleie samtidig. Kan bo midlertidig hos familie, men med 3 barn og 4 kjæledyr blir det veldig midlertidig.

Blir sikkert vanskelig å finne bolig med tillatelse til dyrene? Søren, det hadde jeg ikke tenkt på før...

Hvorfor skal du og barna flytte? Hiv ut mannen om du har råd til å sitte med huset!

Anonymous poster hash: a6a54...591

Skrevet

Vil du beholde dyrene og bo med han eller kvitte deg med dyrene og han?

Blir du alene burde du nok heller ikke ha 4 dyr i tillegg.

Anonymous poster hash: 1b388...8d0

Skrevet

Da må du begjære offentlig skifte. Da blir huset solgt og midlene delt.

Men først: bestill time på familievernkontor. Du må ha attest derfra for å då separasjon.

Anonymous poster hash: de44a...ae7

Skrevet

Dette order seg, og jeg føler med deg.

Lykke til, og god klem.

Anonymous poster hash: 62bac...491

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...