Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Synes det virker som om alle andre bruker det. Jeg tenker at de må ha stillere barn enn vi har 😬🙈 Vi har ei med veldig høyt volum fra dag en. Ligger aldri og knitrer eller hulker. Det er skriking så høyt at det høres langt av gårde. Vi bodde i leilighet første året, og der hadde vi selvsagt ikke behov for babycall. Men da vi flytta til hus kjøpte vi det for alle sa vi kom til å trenge det. Men nei, selv om soverommet hennes ikke er i samme etasje som vår hører vi alt. Kan selvfølgelig ha med å gjøre at vi sovet lett også. For når hun våkner og begynner å prate våkner vi av det med en gang. Og gråter hun er det som en brannalarm... Er det andre som oss? Eller har vi et ekstremt høylytt barn og sover ekstremt lett? Anonymous poster hash: 09d90...b01
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Kjekt å ha når de sover ute i vogna og man selv er inne. Eller på kvelden hvis man sitter ute og ungen sover inne. Behov for babycall inne hadde jeg bare når mellomste sov i etasjen over og var veldig veldig stille. Anonymous poster hash: 91c2b...9d1
Surogvanskelig Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Aldri trengt det inne, selv om badet er mellom vårt soverom og barnas soverom. Vi har der i mot brukt babycallen når baby ligger ute og sover i vogna.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Tre barn, aldri trengt. Anonymous poster hash: 84ae4...312
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Har tre barn. Aldri trengt det. Anonymous poster hash: d47cb...54a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Aldri brukt om natta, men vi ser ofte film med høyt volum i kjellerstua. Babycall er gull.. Anonymous poster hash: dedd5...d99
Snøfnugget Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 Vi bruker den i vogna, evt på ferie og eldste liker å høre musikk på babycallen når han skal sove. Så har det vært kjekt på sommeren når vi har sittet i hagen og barna sover inne. Roer seg raskt med den kjente melodien. Soverommene er vegg i vegg så ikke hatt behov på natta. På kvelden hører vi de godt uansett om vi er i etasjen nede.
Tyra79 Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 Har tre barn, har ikke hatt til noen av dem.
Giss Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 Jeg har aldrig hatt en slik. Har aldri hatt bruk for den hjemme. Enkelte ganger på besøk til folk kunne det vært greit å ha men stort sett har det ikke vært et savn.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 Synes det virker som om alle andre bruker det. Jeg tenker at de må ha stillere barn enn vi har 😬🙈 Vi har ei med veldig høyt volum fra dag en. Ligger aldri og knitrer eller hulker. Det er skriking så høyt at det høres langt av gårde. Vi bodde i leilighet første året, og der hadde vi selvsagt ikke behov for babycall. Men da vi flytta til hus kjøpte vi det for alle sa vi kom til å trenge det. Men nei, selv om soverommet hennes ikke er i samme etasje som vår hører vi alt. Kan selvfølgelig ha med å gjøre at vi sovet lett også. For når hun våkner og begynner å prate våkner vi av det med en gang. Og gråter hun er det som en brannalarm... Er det andre som oss? Eller har vi et ekstremt høylytt barn og sover ekstremt lett? Anonymous poster hash: 09d90...b01 En klarer seg fint uten! Vi har hatt, men knapt brukt. Nå har vi ikke baby lenger. Anonymous poster hash: eb7a5...279
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. september 2016 #11 Skrevet 17. september 2016 Vi har aldri hatt behov, de hat samsove når de var små og de var dessuten lett å høre fra 2.et da vi ikke har så stort hus. Kan tenke meg babycall er mer nyttig for de som har store hus, kanskje 3 etasjer og ikke hører en baby som sover oppe mens de selv er nede i stue,vaskekjeller.
Pobie Skrevet 17. september 2016 #12 Skrevet 17. september 2016 Vi har stort hus og når jeg sitter på kontoret og babyen ligger på soverommet hører jeg det ikke uansett hvor mye han hyler. Han hyler også sjelden, han har egne lyder som betyr at han er sulten osv, og han ligger og lager lyd leeeenge før han begynner å gråte fordi han er sulten. Jeg liker dessuten å kunne se han på kamera, pga jeg kan da se om han er våken eller ikke (uten at han lager noe lyd) og om han har snudd seg i kurven (nettopp begynt å snu seg), osv.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #13 Skrevet 17. september 2016 Jeg har tre barn og har aldri hatt bruk for babycaller. Har bodd i diverse leiligheter og hus. Anonymous poster hash: cd0af...000
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #14 Skrevet 17. september 2016 Aldri hatt bruk for og vi har 3 etg hus. Har Vært hjemme hos folk som har den stående midt på stuebordet mens ungen ligger to rom unna. Anonymous poster hash: 3f0b9...c34
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #15 Skrevet 17. september 2016 Vi bor på 57 kvm og en etasje og har absolutt trengt babycall i 3 år. Han sov ute som baby og pga flere dører mellom vogna ute og stua, og ingen vinduer langs med den vrggen hvor vogna stod (platting med tak over), så hørte vi han ikke uten babycall. Og han hyler høyt. Det samme på natta, flere dører mellom oss og soverommene er ikke vegg i vegg. Bedre å ha en babycall enn at ungen som baby (ikke kommer seg ut av senga alene) skal ligge og gråte uten å bli hørt. Har inntrykk av at noen syns at det er teit/unødvendig med babycall men det er absolutt nødvendig for noen av oss Anonymous poster hash: b7f28...17b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #16 Skrevet 17. september 2016 For oss har det vært helt nødvendig. Vi har ikke unger som vræler med en gang de våkner. Og spesielt på dagtid da minste kanskje dupper i vår seng er det veldig greit å høre henne med en gang hun våkner. Itillegg er hun svært utålmodig og har dårlig tid 😊 Har også brukt babycall i vogn. Sitter vi f.eks i kjellerstua og hun sover i 2.etg har vi ikke sjans i havet til å høre henne med 3 dører imellom og 2 etg opp. Anonymous poster hash: fa655...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå