Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #1 Skrevet 17. september 2016 Ei jeg kjenner var på danskebåten med ei venninne og begges barn. Damene satt oppe på soldekket å kosa seg med drinker, mens alle barna løp rundt på båten alene. Eldste er 9, yngste 5. Jeg ble helt satt utbnår hun fortalte det, og synes det var ekstremt uansvarlig. Hun mente de var store nok til å klare seg, og mente at siden ungene visste hvor mødrene var, så var det greit. Jeg er helt uenig. Hva er greit og ikke her? Anonymous poster hash: 9a2c0...f4e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Jeg gikk meg en runde på danskebåten i ellevetida mens mannen var på lugaren med ungene som sov. Du aner ikke hvor mange unger som løp rundt alene mens foreldrene drakk, eller handlet sprit. Jeg synes det er forferdelig uansvarlig. Båten er stor, det er lett å gå seg vill, og det er fullt av fulle 19-25åringer som er ubehagelige å møte som barn (og som voksen). Jeg tror risikoen for at noe skjer er liten, men risikoen for at barnet blir redd er stor. Anonymous poster hash: 38533...ab5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Jeg syns ikke det. Om det hadde vært 9 åringen som var minst og det var en 12,14,15 åring med, hadde det vært greit om jeg visste de kunne å oppføre seg. Anonymous poster hash: 96121...aac
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Fullstendig uaktuelt. Men så er forøvrig danskebåten i seg selv fullstendig uaktuell, da. Anonymous poster hash: b7ee1...872
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Ikke greit! Anonymous poster hash: 55db7...f6a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Så små barn hadde jeg ikke latt gå rundt alene nei. Anonymous poster hash: e3e00...a00
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 Jeg tenker jo for det første på hvor mye rart man kan møte inne på båten. Men også at de løper alene på dekk! Det er ikke så godt sikret der, og et barn kan lett falle gjennom rekkverket der.. HI Anonymous poster hash: 9a2c0...f4e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 Jeg tenker jo for det første på hvor mye rart man kan møte inne på båten. Men også at de løper alene på dekk! Det er ikke så godt sikret der, og et barn kan lett falle gjennom rekkverket der.. HI Anonymous poster hash: 9a2c0...f4e Er det forskjell på dette på de forskjellige båtene? Jeg var på danskebåten med min 5-åring i sommer, og da vi skulle ut for å se måtte han holde meg i hånda fordi jeg var redd han skulle falle ned. Men da vi kom ut så jeg at det var helt umulig, han ville ikke klart å klatre opp om han prøvde engang. Så han fikk gå fritt der ute likevel. Anonymous poster hash: 3f978...0b5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 Ikke greit. Å finne fram til soldekk når man er i en annen etasje kan være kinkig. Jeg syns at disse båtene ofte er uoversiktlige ift etasjer og trange ganger. Heiser og trapper her og der. Ikke greit. Anonymous poster hash: edeee...4cf
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #11 Skrevet 17. september 2016 Er det forskjell på dette på de forskjellige båtene? Jeg var på danskebåten med min 5-åring i sommer, og da vi skulle ut for å se måtte han holde meg i hånda fordi jeg var redd han skulle falle ned. Men da vi kom ut så jeg at det var helt umulig, han ville ikke klart å klatre opp om han prøvde engang. Så han fikk gå fritt der ute likevel. Anonymous poster hash: 3f978...0b5 Det er det nok da, ja. På denne er det NULL problem å klatre over. Har vært der noen ganger selv, og ungene mine hadde aldri i verden fått gått der uten oss. Anonymous poster hash: 9a2c0...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå