Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Jeg skal selge unna diverse. Spm tripp trapp stol, vippestol, dukkevogn, dukkeseng, bøker, bamser dvder osv..... Skal jeg legge det ut på finn, eller kjøpe/selge sidene på facebock ?? Anonymous poster hash: 90f4d...c52
Gjest 5 andre Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Her jeg bor selges det meste unna på Face. Ting som blir lagt ut på Finn er som regel solgt på Face når man tar kontakt...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Jeg har lagt ut alt på Finn, fått solgt alt ganske kjapt. Aldri solgt noe på face Anonymous poster hash: c5c97...fbd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Jeg velger i alle fall finn når jeg skal kjøpe noe. Mye lettere å finne det man skal ha. Her jeg bor er det ørten salgssider på fb som alle er for alt mulig, med minst hundre innlegg i timen. Blir for mye å bla gjennom. Anonymous poster hash: bc08a...310
februarprins2013 Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 jeg føler at ting selges fortere på finn,enn face
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå