Gå til innhold

Juletrepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok

Litt tidlig dette, men....

Hadde et uhell med treet i fjor og har derfor ikke mye pynt igjen. Er syk kresen på hva jeg liker. Glass, sølv og rødt går igjennom kvalitetskontrollen innemellom😂 Hadde brukt en del år på å kjøpe det jeg hadde (julemarkeder rundt omkring blant annet).

Hvor handler dere pynten? Finnes det noen fantastiske nettbutikker?

Anonymous poster hash: 42082...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Litt tidlig dette, men....

Hadde et uhell med treet i fjor og har derfor ikke mye pynt igjen. Er syk kresen på hva jeg liker. Glass, sølv og rødt går igjennom kvalitetskontrollen innemellom😂 Hadde brukt en del år på å kjøpe det jeg hadde (julemarkeder rundt omkring blant annet).

Hvor handler dere pynten? Finnes det noen fantastiske nettbutikker?

Huff

Liker ikke å forholde meg til julen før 1. desember altså. Men har bestandig problemer med å finne noe jeg liker. Kan gå år imellom😛

Skrevet

Kjøper masse fint på dags marked. Europris hr også mye fint.

Vi pynter treet med rødt og gull. Elsker julefarger 😍

For meg er julefarger rødt, grønt, hvitt og gull.

Anonymous poster hash: ed871...4fb

Skrevet

Må følge denne, har samme problem selv 🙈

Anonymous poster hash: 446f0...ded

Skrevet

Jeg ville brukt tid og samlet opp igjen. Kjøpt litt fint her og der, og laget en del selv. Jeg ville flettet kurver, hengt opp fint pyntede pepperkaker i silkebånd, konglelenker og glitter, osv. Jeg ville handlet gammel julepynt og kost meg med å samle på nytt. Det som er kjøpt uten noe annet enn en.kjapp handlerunde har ingen verdi for meg.

Anonymous poster hash: 85fc3...765

Skrevet

Jeg ville brukt tid og samlet opp igjen. Kjøpt litt fint her og der, og laget en del selv. Jeg ville flettet kurver, hengt opp fint pyntede pepperkaker i silkebånd, konglelenker og glitter, osv. Jeg ville handlet gammel julepynt og kost meg med å samle på nytt. Det som er kjøpt uten noe annet enn en.kjapp handlerunde har ingen verdi for meg.

Anonymous poster hash: 85fc3...765

Enig i den. Men må ha litt på treet som er ok til jeg finner det jeg virkelig vil ha. Klarte å redde noe, men blir litt glissent tre🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...