Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Ok Litt tidlig dette, men.... Hadde et uhell med treet i fjor og har derfor ikke mye pynt igjen. Er syk kresen på hva jeg liker. Glass, sølv og rødt går igjennom kvalitetskontrollen innemellom😂 Hadde brukt en del år på å kjøpe det jeg hadde (julemarkeder rundt omkring blant annet). Hvor handler dere pynten? Finnes det noen fantastiske nettbutikker? Anonymous poster hash: 42082...1af
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Ok Litt tidlig dette, men.... Hadde et uhell med treet i fjor og har derfor ikke mye pynt igjen. Er syk kresen på hva jeg liker. Glass, sølv og rødt går igjennom kvalitetskontrollen innemellom😂 Hadde brukt en del år på å kjøpe det jeg hadde (julemarkeder rundt omkring blant annet). Hvor handler dere pynten? Finnes det noen fantastiske nettbutikker? Anonymous poster hash: 42082...1af Huff Liker ikke å forholde meg til julen før 1. desember altså. Men har bestandig problemer med å finne noe jeg liker. Kan gå år imellom😛 Anonymous poster hash: 42082...1af
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Kjøper masse fint på dags marked. Europris hr også mye fint. Vi pynter treet med rødt og gull. Elsker julefarger 😍 For meg er julefarger rødt, grønt, hvitt og gull. Anonymous poster hash: ed871...4fb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Må følge denne, har samme problem selv 🙈 Anonymous poster hash: 446f0...ded
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Jeg ville brukt tid og samlet opp igjen. Kjøpt litt fint her og der, og laget en del selv. Jeg ville flettet kurver, hengt opp fint pyntede pepperkaker i silkebånd, konglelenker og glitter, osv. Jeg ville handlet gammel julepynt og kost meg med å samle på nytt. Det som er kjøpt uten noe annet enn en.kjapp handlerunde har ingen verdi for meg. Anonymous poster hash: 85fc3...765
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Jeg ville brukt tid og samlet opp igjen. Kjøpt litt fint her og der, og laget en del selv. Jeg ville flettet kurver, hengt opp fint pyntede pepperkaker i silkebånd, konglelenker og glitter, osv. Jeg ville handlet gammel julepynt og kost meg med å samle på nytt. Det som er kjøpt uten noe annet enn en.kjapp handlerunde har ingen verdi for meg. Anonymous poster hash: 85fc3...765 Enig i den. Men må ha litt på treet som er ok til jeg finner det jeg virkelig vil ha. Klarte å redde noe, men blir litt glissent tre🤔 Anonymous poster hash: 42082...1af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå