Gå til innhold

Tror det er noe seriøst galt med meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er relativt pen jente i begynnelsen av 30 åra. Noen ekstra kilo har jeg men veldig proporsjonal. Er høyt utdannet har veldig god jobb. Har et fantastisk barn helt alene. Vil si jeg egentlig er altfor snill, elsker å være på kjøkkenet og er flink. Kan prate om alt med alle mulige folk.

Men jeg finner meg aldri noen. Har vært singel altfor lenge nå og ser alle rundt meg finne kjærligheten. Til og med min far som snart er 60 kan velge og vrake i damer.

Jeg har selvfølgelig negative sider jeg og. Gir for mye av meg selv for tidlig, gjør for mye for andre, sliter med selvtilliten for opplever bare tøm og røm menn. Vet jeg har vært for på på noen men har lært og er ikke så på heller men jeg er kun god nok for ett knull eller to og er så lei. Elsker sex så er nok sikkert derfor og.

Har sikkert utrolig mange andre dårlige sider men nå er jeg lei av å være alene for hvis jeg er alene mye lenger tror jeg at jeg aldri finner noen og kan ikke se for meg livet med noen lenger. Er redd for at jeg alltid skal forbli ensom. Vært singel i snart 6 år. Drømmen om et barn til er og knust egentlig. Litt lei meg idag etter en tøff uke med lite søvn og alene igjen som hver fredag.

Anonymous poster hash: 0b445...30d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke noe galt med deg, du har bare ikke møtt den rette enda. Men et tips er nok å ikke være så snill og hold igjen med sex til det har gått en stund. Lykke til, det finnes en for deg også :)

Anonymous poster hash: 0eeb9...a4c
Skrevet

Har du prøvd nettdating? Jeg møtte drømmemannen på sukker.no. vi har vært sammen i 6 år og har ett barn på 2 år ❤

Anonymous poster hash: b31e9...cac

Skrevet

Det er ikke noe galt med deg. Det er bare ikke alltid så lett å finne den som passer. Har en fetter som minner meg litt om deg. Han er også alene, men en flott fyr og godt likt. Men et veldig følelsesmenneske, og går alltid inn 100%. Blir nok litt for intenst for de fleste, så etter en stund blir han alene igjen. Men en dag treffer han ei som er likesinnet, og da blir det nok full klaff. Og det tenker jeg vil skje med deg også ;)

Anonymous poster hash: 2e3f3...88f

Skrevet

Har du prøvd nettdating? Jeg møtte drømmemannen på sukker.no. vi har vært sammen i 6 år og har ett barn på 2 år ❤

Anonymous poster hash: b31e9...cac

Ja det har jeg. Men funker dårlig. Tør ikke lenger etter å ikke ha møtt en eneste ærlig mann. Har prøvd å fire på krava, prøvd date noen som jeg vanligvis aldri ville datet. Bad guys samt typiske gutt som alltid forblir venner. Men tror det er noe med meg som bare gjør at de er uærlige. Vet ikke. Det må være meg det er noe galt med hvertfall

Skrevet

Det er ikke noe galt med deg. Det er bare ikke alltid så lett å finne den som passer. Har en fetter som minner meg litt om deg. Han er også alene, men en flott fyr og godt likt. Men et veldig følelsesmenneske, og går alltid inn 100%. Blir nok litt for intenst for de fleste, så etter en stund blir han alene igjen. Men en dag treffer han ei som er likesinnet, og da blir det nok full klaff. Og det tenker jeg vil skje med deg også ;)

Anonymous poster hash: 2e3f3...88f

Tusen takk 😀 Det hørtes veldig ut som meg ja. Kunne ønske jeg ikke var så følelsesmenneske og være mer bekymringsfri og ta ting som det kommer. Har en søster som er sånn og ser helt fantstisk ut. Huff idag er den store syns synd på meg selv dagen

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja det har jeg. Men funker dårlig. Tør ikke lenger etter å ikke ha møtt en eneste ærlig mann. Har prøvd å fire på krava, prøvd date noen som jeg vanligvis aldri ville datet. Bad guys samt typiske gutt som alltid forblir venner. Men tror det er noe med meg som bare gjør at de er uærlige. Vet ikke. Det må være meg det er noe galt med hvertfall

Prøv å IKKE fire på krava, sier nå jeg. Vær heller mer kresen enn mindre!

Skrevet

Enig med hun andre angående sukker. Skriv en seriøs profil og skriv at du ikke er ute etter tilfeldige forhold eller one night stands- kun seriøse henvendelser. Jeg fant min mann der, men det var også andre hygglige potensielle der. Ikke ha sex på første eller andre date ;)

Be en venninne lese over profilen din og ta skikkelige bilder (ikke utfordrende) slik at profilen blir best mulig.

Lykke til!

Anonymous poster hash: f756f...780

Skrevet

Prøv å IKKE fire på krava, sier nå jeg. Vær heller mer kresen enn mindre!

Uenig med deg Pashla. Det er (altfor) mange damer som tror at de skal få en mann som ser ut som en supermodell, er en sexgud i senga og som tjener godt nok til å forsørge dem. Det er greit å ha realistiske forventninger. Kanskje mannen ikke ser helt perfekt ut, kanskje han ikke har verdens best betale jobb (men riktignok en jobb han trives i), kanskje han har et barn fra før av eller kanskje han er sky og sjenert? Personligheten må vektlegges her.

HI bør IKKE gå etter badboys og ons når hun ønsker noen å starte familie med. En god familiekjær mann vil være tingen.

Skrevet

Du høres litt løs ut... Ingen vil ha et seriøst forhold til en som lar seg knulle på andre date

Anonymous poster hash: df496...f7b

Skrevet

Uenig med deg Pashla. Det er (altfor) mange damer som tror at de skal få en mann som ser ut som en supermodell, er en sexgud i senga og som tjener godt nok til å forsørge dem. Det er greit å ha realistiske forventninger. Kanskje mannen ikke ser helt perfekt ut, kanskje han ikke har verdens best betale jobb (men riktignok en jobb han trives i), kanskje han har et barn fra før av eller kanskje han er sky og sjenert? Personligheten må vektlegges her.

HI bør IKKE gå etter badboys og ons når hun ønsker noen å starte familie med. En god familiekjær mann vil være tingen.

Jeg går ikke etter bad boys eller one night stand. Prøvd å date sjenerte familiemenn som jeg aldri ville ha datet uten at jeg hadde blitt kjent med de først. Så har gått etter personlighet. Tror ikke jeg skal finne en sexgud eller supermodell. Jeg har aldri heller likt de typiske kjekke guttene.

I mitt lange datingliv har jeg selvfølgelig vært borti bad guys. Men de siste 5 årene har jeg vært veldig bevisst på hvem jeg dater trodde jeg. Datet nesten kun fra nett. Skrevet en seriøs profil som hun over her sa. Ingenting utfordrende, sagt jeg er ute etter kun seriøst forhold. Vet liksom ikke helt hvor langt ned jeg skal date heller for jeg må tenne på de på en måte. Vil heller ikke være sammen med noen fordi jeg er ensom. Hverdagen må jo være slik at den blir bedre.

Skrevet

Du høres litt løs ut... Ingen vil ha et seriøst forhold til en som lar seg knulle på andre date

Du høres ut som DIBs eget troll- hun som alltid må si noe slemt om den som starter tråden.

Anonymous poster hash: 4bbf1...a9c

Skrevet

Jeg møtte min samboer på nett, og alt klaffet på første treff.. Du vet, fyrverkeri og alt 😍 Men andre gangen vi møttes var hjemme hos han og jeg hadde bestemt meg for å ha sex den andre gangen vi møttes... For jeg er så opptatt av sex og hvis alt annet klaffet, så er det viktig at sexen også er bra. Heldigvis var (er fortsatt) den bra :-p

Vi går nå inn i år 4 :-)

Og har et ganske seriøst forhold. Så er ikke snakk om å la seg knulle av menn på andre date heller... Den kommentaren syns jeg du faktisk kan slette!

Anonymous poster hash: 80f75...473

Skrevet

Æsj, er du fra 1920-tallet eller er du en superkristen megatufs?

Sånne karakteristikker av kvinner er bare så kvalme å lese.

Anonymous poster hash: 59f85...f88

Skrevet

Helt ærlig. Ut fra det du skriver virker det som du har litt for høye tanker om deg selv.

Du skriver du har negative sider men synes de sidene du skriver om er "rare"

Og må si som en annen sa, er du litt løs i trusestrikken?

Ut fra beskrivelsen din høres du ut som en en klengete og krevende dame som bruker sex i håp om at et forhold skal vare.

Anonymous poster hash: e03a5...0c7

Skrevet

Det er INGENTING i veien med deg, HI. Som andre har skrevet, det er det å finne den kjente nålen i høystakken som er vanskelig. Du har møtt en del menn, jaja. På godt og vondt, det har lært deg litt om livet. Du er fortsatt du, samme hvem du har hatt sex med. Du blir ikke plutselig til noen eller noe annet bare fordi du har hatt en pikk i deg, uansett hvor mange ganger dere traff hverandre før eller siden. Du er fortsatt deg. Du er bare litt klokere (forhåpentligvis :P ).

Men den der ene, som gjør at en lengter etter en hver berøring, som gir en glede langt inn i hjerteroten - bare ved å være til, som en blir glad av å tenke på, som en elsker, selv når en er sint på, den personen har du ikke møtt ennå. Det hjelper ikke med strengere eller lettere krav. Det eneste som hjelper er å møte mennesker. En dag møter du "han"...

Ikke gi opp. Ikke la hjertet ditt bli kaldt og bittert. Hold liv i troen og kjærligheten. Har du det moro i mellomtiden så har BiM-trollene ingenting med det å gjøre. Din kropp, ditt valg.

Anonymous poster hash: 410e4...f13
Skrevet

Det er løgn. Jeg knullet på første, ikke en gang date, men møttes på byen, på det som ble min første samboer, en 6års periode. Jeg knullet (utrolig Harry utrykk, men får si det siden du bruker det) også, 1.kveld, på det som i dag er min mann, og vi har vært sammen i over 14 år.

Det finnes mange menn som gjerne vil ha sex 1.kveld, men som ikke vil bli kjæreste med en dame som vil det samme. En slik mann unner jeg ingen damer. (Og ingen damer med selvrespekt burde finne seg en slik mann)

Dersom du ikke vil ha sex de første 100 dagene, og finner deg en mann som aldri ville ønsket sex de første 100 dagene derimot, ønsker jeg dere alt godt!

Anonymous poster hash: 949f5...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...