Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Sønnen vår er snart 3 år og vi bruker ennå babycallen på natta. Han sluttet å dagsove i sommer og vi pleide å ha babycallen i vogna. Soverommene våre er ikke vegg i vegg og ikke ved samme gang (har bare 2 soverom), så vi tviler for at vi hører han om han våkner på natta og vi sover tungt. Og han kommer ikke inn til oss, han bare gråter/prater i senga om han våkner. For tia har han "nattskrekk", dvs han hyler i søvne og roer seg ikke før vi stryker på han. Så er kjekt å ha babycallen ennå Enn dere? Dere som aldri har brukt babycall trenger ikke å svare Anonymous poster hash: 8d0dd...d05
PeppaPig Skrevet 17. september 2016 #2 Skrevet 17. september 2016 Med eldstemann sluttet vi da hun var ca 10 mnd. Vi bodde da i et lite hus som var meget lytt. Med andremann så ser jeg for meg at jeg kommer til å bruke den lenger. Barnas soverrom ligger i andre enden av huset og jeg hører ikke noe på mitt rom. Ser for meg hverfall til hun er ute av sprinkelsenga, så kanskje til hun er rundt 2-3år gammel. Men det kommer jo an på om hun er av typen som kommer inn til meg, eller om hun bare blir liggende og gråte til jeg kommer.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #3 Skrevet 17. september 2016 Brukte den til han var litt over 4 år. Flyttet en stund før og syntes det var litt tryggere å bruke den. Han var en gutt som ikke sto opp av senga. Men ropte at han måtte på do. Hadde babycall som vi kunne prate med han igjennom, så da var det bare å si at han skulle gå. Sto liksom aldri opp av seg selv. Anonymous poster hash: 01c86...b53
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #4 Skrevet 17. september 2016 Nettopp tatt den bort, hun er snart 3 år. Vi sitter i en annen etasje enn soverommene er, men sover i samme etasje. Tok den bort sammen med sprinkelsenga, hun kommer ned om det er noe, men svært sjelden det da. Anonymous poster hash: 8c84d...f54
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #5 Skrevet 17. september 2016 Barnet er 4 år. Bruker enda. Har med kamera på vår. Kommer nok til å bruke en god stund til siden jeg er døv. Gir meg en trygghet å ha den fortsatt i bruk siden jeg ikke hører hvis barnet våkner og roper når det er etter leggetid. Jeg våkner når min skjerm lyser opp mitt mørke soverom. Anonymous poster hash: c23c4...302
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #6 Skrevet 17. september 2016 Jenta vår er 4,5 år og vi bruker den fortsatt siden hun sover oppe og vi nede..Hører henne ikke om natta hvis hun roper.. Anonymous poster hash: 307a9...0d6
Sokkedyret Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 Vår er 2 år og vi bruker den fortsatt. Vi hører han ikke om natten uten babycall hvis vi sover tungt.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 Til nestemann kom... Eldste var fire når lille kom til verden og tok over Anonymous poster hash: 7c33f...8e5
Snøfnugget Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 Vår eldste er to og den brukes nå bare til musikk som han finner roen med på kvelden, og evt om vi sitter ute/ordner i hagen når han sover oppe. Til minste brukes den når hun sover ute, sover på vårt rom.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 Aldri brukt om natta. Men sover i samme etasje, bytta om soverom og kontor slik at vi slipper å sove i hver vår etasje. Er redd for å vere langt unna barna i tilfelle brann. Anonymous poster hash: 74cc4...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå