Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Hva er det fineste svaret du har fått? Hva er det verste/styggeste svaret du har fått? Husker du fra hvem? Anonymous poster hash: 2170c...426
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Det er vel ganske typisk, men husker bare det styggeste svaret jeg har fått... Det var at siden jeg ikke ammet babyen min, burde jeg ikke fått barn. For jeg tok ikke hensyn til hennes behov, tenkte mer på meg selv enn henne. Det var sikker 20 stk som slang med leppa og fortalte hvor fæl jeg var, før ei endelig spurte meg hvorfor. Da jeg forklarte det, snudde alle sammen. Plutselig var jeg ikke så fæl allikevel... Typisk dib med andre ord... Anonymous poster hash: 720e0...c5e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 De styggeste svarene jeg har fått, er da jeg skrev om at jeg ikke visste hvem far til barnet i magen min var. Folk var så dømmende da jeg var i mitt livs mest fortvilte situasjon. En situasjon de mente at de ALDRI kunne havnet oppi selv, når sannheten er at hvem som helst som ligger med to ulike menn med kort tid imellom, kan bli gravid og i uvisshet. Det var da jeg oppdaget at det finnes null støttegrupper eller forum for kvinner i den situasjonen. Ingen informasjon eller støtte å finne. Jeg måtte til Sverige for å få tatt blodprøve til en dna-test (farskapstest før fødsel, koster 10 000,- men verdt hvert et øre!), og der møtte jeg mye forståelse. Jeg var også i kontakt med et forum omi Danmark. Men her i Norge? Kun fordømmelse og hat. PS Jeg fikk vite farskap før fødsel, rette far fikk være med på fødsel og nå har vi ei nydelig datter. Jeg er evig lei meg for at nesten hele svangerskapet mitt ble ødelagt av usikkerheten. Men jeg vet at om jeg treffer noen i samme situasjon i fremtiden, skal jeg hjelpe de og føle med de. Ingen går gjennom livet feilfrie. Anonymous poster hash: 184ec...773
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 De styggeste svarene jeg har fått, er da jeg skrev om at jeg ikke visste hvem far til barnet i magen min var. Folk var så dømmende da jeg var i mitt livs mest fortvilte situasjon. En situasjon de mente at de ALDRI kunne havnet oppi selv, når sannheten er at hvem som helst som ligger med to ulike menn med kort tid imellom, kan bli gravid og i uvisshet. Det var da jeg oppdaget at det finnes null støttegrupper eller forum for kvinner i den situasjonen. Ingen informasjon eller støtte å finne. Jeg måtte til Sverige for å få tatt blodprøve til en dna-test (farskapstest før fødsel, koster 10 000,- men verdt hvert et øre!), og der møtte jeg mye forståelse. Jeg var også i kontakt med et forum omi Danmark. Men her i Norge? Kun fordømmelse og hat. PS Jeg fikk vite farskap før fødsel, rette far fikk være med på fødsel og nå har vi ei nydelig datter. Jeg er evig lei meg for at nesten hele svangerskapet mitt ble ødelagt av usikkerheten. Men jeg vet at om jeg treffer noen i samme situasjon i fremtiden, skal jeg hjelpe de og føle med de. Ingen går gjennom livet feilfrie. Anonymous poster hash: 184ec...773 Unnskyld meg, men det er ikke direkte vanlig å ha sex med flere ulike menn over så kort tidsrom at man kan bli i tvil om hvem som er far til ens barn. Så at du fikk en del tyn for det, kan ikke være direkte overraskende. Sorry. Anonymous poster hash: d4617...3f5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Unnskyld meg, men det er ikke direkte vanlig å ha sex med flere ulike menn over så kort tidsrom at man kan bli i tvil om hvem som er far til ens barn. Så at du fikk en del tyn for det, kan ikke være direkte overraskende. Sorry. Anonymous poster hash: d4617...3f5 Det er overraskende vanlig etter det jeg har hørt. Jeg vet om flere som har hatt ulike sexpartnere med få dagers mellomrom når de har vært single. Livet er heller ikke alltid svart-hvitt, situasjoner kan oppstå, ting kan skje som gjør at man havner i slike situasjoner - av eget valg, eller ikke. Til deg over - så bra du fant en løsning i Sverige og at du fant ut av det. Husker tråden din. Anonymous poster hash: 02e65...382
Gjest Antarctica Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Unnskyld meg, men det er ikke direkte vanlig å ha sex med flere ulike menn over så kort tidsrom at man kan bli i tvil om hvem som er far til ens barn. Så at du fikk en del tyn for det, kan ikke være direkte overraskende. Sorry. Anonymous poster hash: d4617...3f5 At det ikke er vanlig, OK. Men betyr det at man fortjener "tyn" likevel? Hva er greia, syns du sex er umoralsk? Blir det da mindre umoralsk hvis man har tilstrekkelig lang karantenetid rundt hvert samleie?
Chupa chups Skrevet 17. september 2016 #7 Skrevet 17. september 2016 Unnskyld meg, men det er ikke direkte vanlig å ha sex med flere ulike menn over så kort tidsrom at man kan bli i tvil om hvem som er far til ens barn. Så at du fikk en del tyn for det, kan ikke være direkte overraskende. Sorry. Anonymous poster hash: d4617...3f5 Javel, du mener det er uvanlig med one-night-stands to helger på rad? Hva er din anbefalte sømmelige ventetid mellom to menn da? Usmakelig med dømmende mennesker som deg... Husker tråden din om farskapstest, også. Husker jeg syntes synd på deg fordi du ikke fikk gledet deg over graviditeten. Godt å høre at det ordnet seg.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #8 Skrevet 17. september 2016 Javel, du mener det er uvanlig med one-night-stands to helger på rad? Hva er din anbefalte sømmelige ventetid mellom to menn da? Usmakelig med dømmende mennesker som deg... Husker tråden din om farskapstest, også. Husker jeg syntes synd på deg fordi du ikke fikk gledet deg over graviditeten. Godt å høre at det ordnet seg. Om det ikke er vanlig, så er det lov! Hilsen ei som aldri har hatt en ONS. Anonymous poster hash: ad8fe...59f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #9 Skrevet 17. september 2016 Det verste jeg vet er når folk tillegger andre egenskaper utfra det som er skrevet. Type: Du er vel en slik som slår barna dine, også, siden de får Nugatti på skiva hver lørdag. Det verste jeg har blitt kalt, er et "nek", i siden jeg var glad for at man skulle få krav på barnehageplass. Anonymous poster hash: ad8fe...59f
Iiiiik Skrevet 17. september 2016 #10 Skrevet 17. september 2016 Jeg har i hovedsak fått hyggelige svar her inne, men har et par ganger fått høre at jeg er kvalmende politisk korrekt. Helt greit.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #11 Skrevet 17. september 2016 Har blitt kalt idiot og hodeløs høne. Anonymous poster hash: 46e3f...058
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #12 Skrevet 17. september 2016 Har ikke fått noen "fine" som utmerker seg, men mange helt normale svar. De stygge er flere som skrev at jeg var SLEM som ikke fikk morsfølelse for ene barnet mitt på mange år.. 😔😔 Jeg kunne ingenting for det.. og ga han masse kjærlighet, men likevel var jeg visst SLEM.. Et annet stygt svar var ei som spurte om noen hadde jobbet for en psykopatsjef. Jeg svarte "ja, kom deg vekk" og skrev vel en liten setning om at de ikke forandrer seg, de prøver å knuse deg osv. Svaret jeg fikk fra HI var "unnskyld meg, men du vet virkelig ikke hva du snakker om. Ikke stemple folk som psykopater" osv. Noe med at psykopater er sjarmerende og eksperter i å lure oss, og om jeg var "knust" av en sjef var hun hvertfall ikke psykopat 😳. En annen skrev et annet svar og da svarte HI "endelig noen som svarer på spørsmålet mitt!" Atte hva...?!! 😳😳 Anonymous poster hash: 87eec...7ae
Anonym bruker Skrevet 17. september 2016 #13 Skrevet 17. september 2016 Jeg skrev om frykt for allergi og astma ved kattebesøk. Ble stort sett kalt hysterisk. 2 mnd etterpå fikk sønnen vår sitt første astmaanfall pga dyr. Ambulanse til sykehus og en uke på barneavdeling. Hadde ikke vi bodd nærme sykehus ville han kanskje dødd :/ Astma og allergi er ingenting å spøke med for små barn sa overlegen der.. Anonymous poster hash: 9080d...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå