Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Tar dere barna til fotograf eller er det ikke så vanlig lenger? Eldstemann var til fotograf og vi har flere fine bilder. Tenkte at yngste da også måtte få det slik at det ikke blir forskjell. Vil også ta noen bilder av de sammen. Noen som har tips til klær som er fine å ha til fotografbilder for to gutter på 5 og 10 år Anonymous poster hash: 1b5ab...682
Snøfnugget Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Var til fotograf med eldste da han var 8-9 mnd og har masse flotte bilder derfra. Så har vi barnehagebilder som også er kjempefine! Yngste er bare noen uker men har planer om å ta henne til fotograf når hun blir like stor som storebror var. Tar da med storebror også tenker jeg. Så gleder jeg meg allerede nå til søskenbilder fra barnehagen neste år 🙈😂 Klær som er stilrene, uten trykk, og passer fint til hverandre. Syns det er finest når barna ikke er stivpyntet, men heller mer naturlig.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Vi har aldri hatt våre til fotograf. Hadde heller ikke profesjonell fotograf da vi giftet oss. Anonymous poster hash: ee021...2a7
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Vi har vært hos fotograf da de var babyer og da de var 1 år. På 1 års fotograferinen til lille tok vi noen fine søskenbilder og et familieportrett. Vi har hatt på de noe enkelt og stilrent, ikke veldig pyntet og ikke masse mønster og trykk. Forrige gang hadde de på seg en enkel hvit sommerkjole.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Så klart! Fine minner å ha. Anbefaler noe nøytralt, f.eks dongeribukse og ensfarget skjorte. Anonymous poster hash: 9b0ec...f64
februarprins2013 Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 vi tok ettårsbilder ble kjempe fine og kost og ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå