Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Når man ringer opp noen man ikke har i messene og det kommer beskjed om at vedkommende vil få en meldongsforepørsel... Men man legger på før de svarer.. .. vil vedkommende få se at det har kommet et anrop? Samtalen er ikke registrert i mine nylige.. Men jeg måtte avslutte et anrop, så jeg har ringt... Ahhhhh.. denne teknologien asså.. Anonymous poster hash: de131...657
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Messenger og meldingsforespørsel HI Anonymous poster hash: de131...657
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Ja det vil det. Takk for svar 😊 Men ville det ikke vist i min logg hvis jeg hadde nådd gjennom? Andre jeg har ringt, som jeg har i messengerlisten min vises i loggen.. Er det annerledes når vi ikke er venner? Huff, så klønete.. HI Anonymous poster hash: de131...657
Anyne Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Ble litt usikker.. Men troor det var det som skjedde meg. Husker ikke om det kom opp i loggen, men trykka så vidt og slrudde av med en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå