Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Men mest av alt er det flaut at jeg synes det er flaut. Har fått en rekvisisjon fra nav for å kjøpe mat. Er helt skrapa blakk, og det er ikke fordi jeg har sløst penger, men har havnet i en ny livssituasjon og faller mellom to stoler. Alle sparepengene er brukt opp og jeg har også lånt av alle jeg kan låne hos.. nå sitter jeg med handlelista i hånda og er klar for å dra på butikken. Er helt kvalm. Veldig takknemlig for at det finnes et system, men jeg har det ikke bra nå. Er så forferdelig usikker på absolutt alt... Anonymous poster hash: 12179...c40
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Gå med hodet hevet, vi kan alle havne i den situasjonen❤️ Anonymous poster hash: 4b23a...bdf
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Ikke vær flau! Sånn er d noen ganger!😉 Har selv stått med bankkort å litt kontanter eller en pantelapp.. Noen ganger blir d sånn.. Håper d gikk greit på butikken og du fikk tak i d du trengte. Så håper jeg d blir bedre etterhvert☺️ Klem til deg☺️
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Har fått handla nå, og har det om mulig enda verre! Selvsagt var det jeg handla fornuftig og alt sånn, men det er følelsen av at staten står for regninga som er ekkel. Fordi jeg har klart å gjøre meg blakk spanderer nå staten en uke for meg og barna i mat. Fordi jeg og situasjonen min er et resultat av en rekke dårlige valg og vurderinger. Fy fader så heldig vi egentlig er som bor i det landet her. Håper jeg aldri aldri aldri havner i en sånn elendig situasjon som dette igjen. Håper jeg klarer å spise all denne maten med god samvittighet etterhvert. Akkurat nå er jeg bare kvalm... Anonymous poster hash: 12179...c40
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Er ikke noe skam det vel. Har selv vært så blakk at jeg har jubla når jeg har funnet en 20 kr på gata. Og NAV og bostøtten har hjelpa meg igjennom noen kneiker. Lykke til videre Anonymous poster hash: 7e558...c1f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Ikke skam deg. Det kan skje hvem som helst i grunn. Velkommen i klubben, om jeg kan si det slik. Jeg jobber 20 % fast, men siden jeg har fått uforutsett endret studieprogresjon og må vente ett år ekstra før jeg fortsetter studiene, får det ringvirkninger for økonomien. Samboeren min er student så han kan ikke hjelpe meg . Sparekonto er skrapet og nå jeg jeg regninger på 9000 kr jeg ikke har råd å betale. Uforutsette utgifter. Løsningen blir å be foreldrene mine om hjelp. De har god økonomi, men det føles helt jævlig å be om hjelp når jeg er 29 år. De sier at de gjerne hjelper meg og har mulighet, men det føles ikke bra. Så alle har våre utfordringer. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: ecc1b...b62
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Har for øvrig søkt støtte fra NAV og krysser fingre for at jeg får innvilget det! Anonymous poster hash: ecc1b...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå