Gå til innhold

hvor mye liv skal man kjenne i uke 37/38?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3.barnet dette, men er 6 år siden sist. Er straks uke 38 (mandag) og bevegelsene er mer glidende. Kjenner ikke så mye i løpet av dagen, mest på kvelden når jeg har lagt meg. Syns det har blitt litt roligere og hikking kjenner jeg ikke mye til nå. Babyen har hikket mye tidligere, men lite nå. Er ikke veldig bekymret, men syns det bare har blitt litt roligere/annerledes. Skal på kontroll til jm til tirsdag.

Anonymous poster hash: a0a4f...2b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal kjenne like mye liv som tidligere. Mange sier at det blir mindre liv når det nærmer seg fødsel og gravide slår seg til ro med det... Det er feil! Men det stemmer at bevegelsene kan bli mer glidende, men hyppigheten skal ikke avta. Og terskelen for å ta kontakt med føden skal være lav. Så om du er bittelitt bekymret så skal du ta kontakt 😊

Skrevet

Det samme merker jeg. Er i uke 37 nå. Noe jeg har lagt merke til er at jeg kan se bevegelsene på magen men kjenner de ikke, det bare de mer store bevegelsene jeg kjenner. Så jeg er mye beskymret om jeg ikke har kjent noe på en stund så ligger jeg å ser på magen å ser tydelig aktivitet men kjenner det ikke ..

Anonymous poster hash: 3d5b9...050

Skrevet

Takk for svar dere☺ jeg har kanskje ikke satt av så mye tid til å kjenne etter heller da det har vært en del møter pga husbygging og vi skal ha visning på huset vi bor i nå i helgen. Skal ligge på sofaen resten av kvelden nå og spise litt godis og is og kjenne etter..hehe..skal følge med på det ihvertfall☺

Hi

Anonymous poster hash: a0a4f...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...