Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 En bekjent kjøpte iPhone 7 i dag, og skulle legge sin gamle iPhone 6 ut for salg. Med knust skjerm regnet han ikke med å få mer enn 5500 kr for den. Syke tid! 5500 kr for en brukt telefon med knust skjerm ??? Anonymous poster hash: 2519c...e73
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Tilbud og etterspørsel Anonymous poster hash: 084f3...232
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Jeg har sagt det flere ganger, halvspist eple er overpriset, billigprodusert og på ingen måte verdt pengene. Du får en bedre mobil, langt bedre, om du kjøper en android-mobil i stedet. Skjønner ikke at noen vil ha slikt juggel i det hele tatt. Anonymous poster hash: 49437...8f5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Elsker iPhone!! Hadde først iPhone 3. Gikk så over til Samsung. Savnet iPhone, og da bindingstiden var over gikk jeg tilbake til iPhone (5). Nå er det på tide med ny tlf igjen, og jeg har vært i tvil om hvem jeg skulle velge. Samsung eller iPhone? Endte med at jeg bestilte meg en splitter ny og rosa iPhone 7!!!!! Jippi!!! Gleder meg vilt til å få den! Blir en liten stunds lykkefølelse! ❤️ Anonymous poster hash: e8ab6...77d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Kunne aldri hatt IPhone Anonymous poster hash: 85145...5e0
Anyne Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Si ifra hvis han får det! Da selger jeg min også ;-) tror nok det er overpriset men hvem vet.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 De er sykt underpriset, slik som alle andre mobiltelefoner. Vi forbrukere vil ha billige varer og bryr oss lite om lidelsene bla barn utsettes for slik at vi får billige teknologiske duppeditter. Anonymous poster hash: 53a81...80a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 En bekjent kjøpte iPhone 7 i dag, og skulle legge sin gamle iPhone 6 ut for salg. Med knust skjerm regnet han ikke med å få mer enn 5500 kr for den. Syke tid! 5500 kr for en brukt telefon med knust skjerm ??? Anonymous poster hash: 2519c...e73 Jeg ❤️ iPhone, men aldri om jeg hadde kjøpt en med knust skjerm til 5500kr. 😂😂😂 Anonymous poster hash: bddd8...64a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #9 Skrevet 16. september 2016 De er sykt underpriset, slik som alle andre mobiltelefoner. Vi forbrukere vil ha billige varer og bryr oss lite om lidelsene bla barn utsettes for slik at vi får billige teknologiske duppeditter. Anonymous poster hash: 53a81...80a Hvor finnes det fair-trade mobiler? Anonymous poster hash: b9e14...e65
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #10 Skrevet 16. september 2016 Hvor finnes det fair-trade mobiler? Anonymous poster hash: b9e14...e65 På nettet. Men de kjører android. Du skjønner, halvspist eple er for glad i å presse sine arbeidere til de ser selvmord som eneste utvei. https://en.wikipedia.org/wiki/Fairphone https://www.fairphone.com/ http://www.bbc.com/news/business-30532463 Anonymous poster hash: 49437...8f5
februarprins2013 Skrevet 16. september 2016 #11 Skrevet 16. september 2016 har hatt det, og ALDRI igjen ,den tåler jo ingenting, den jeg har nå en samsung,den har dettet i gulvet flere ganger og like hel
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #12 Skrevet 16. september 2016 På nettet. Men de kjører android. Du skjønner, halvspist eple er for glad i å presse sine arbeidere til de ser selvmord som eneste utvei. https://en.wikipedia.org/wiki/Fairphone https://www.fairphone.com/ http://www.bbc.com/news/business-30532463 Anonymous poster hash: 49437...8f5 Er du lobbyist for Android eller noe? Virker litt sykelig opphengt i 'halvspist eple' til å være sunt. Kanskje du bør starte en fair trade-movement? Anonymous poster hash: 5aee5...056
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #13 Skrevet 16. september 2016 Er du lobbyist for Android eller noe? Virker litt sykelig opphengt i 'halvspist eple' til å være sunt. Kanskje du bør starte en fair trade-movement? Anonymous poster hash: 5aee5...056 Nei, jeg er bare rimelig lei denne gudedyrkelsen av iPhail. Anonymous poster hash: 49437...8f5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #14 Skrevet 16. september 2016 Nei, jeg er bare rimelig lei denne gudedyrkelsen av iPhail. Anonymous poster hash: 49437...8f5 Ooooook, men jeg er veldig lei denne avgudsdyrkelsen din av iCrap Anonymous poster hash: 5aee5...056
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #15 Skrevet 16. september 2016 Nei, jeg er bare rimelig lei denne gudedyrkelsen av iPhail. Anonymous poster hash: 49437...8f5 Her er det vel du som fremstår som ustabil. Anonymous poster hash: e6017...f65
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #16 Skrevet 16. september 2016 På nettet. Men de kjører android. Du skjønner, halvspist eple er for glad i å presse sine arbeidere til de ser selvmord som eneste utvei. https://en.wikipedia.org/wiki/Fairphone https://www.fairphone.com/ http://www.bbc.com/news/business-30532463 Anonymous poster hash: 49437...8f5 Eneste mennesket jeg kjenner som gnåler så til de grader på det sanne temaet er en 19-åring med Asperger. Der er det heller ingen innsikt i omgivelsenes reaksjoner på den ustanselige terpingen. Anonymous poster hash: 53a81...80a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #17 Skrevet 16. september 2016 Men man må ikke kjøpe iphone 7 da. Selv kjøpte jeg iphone SE, er jo ca halve prisen, og den er bra. Nå har jeg mine telefoner i ca 4 år, før jeg bytter de ut. Og da er det fordi de ikke virker mer. Synes det er helt unødvendig å bytte hvert år. Anonymous poster hash: ac821...a09
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #18 Skrevet 16. september 2016 En bekjent kjøpte iPhone 7 i dag, og skulle legge sin gamle iPhone 6 ut for salg. Med knust skjerm regnet han ikke med å få mer enn 5500 kr for den. Syke tid! 5500 kr for en brukt telefon med knust skjerm ??? Anonymous poster hash: 2519c...e73 Hvor mye koster en ny IPhone da? Anonymous poster hash: 6808f...a34
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #19 Skrevet 16. september 2016 At det var? Fem og et halvt tusen for en ødelagt telefon? Folk er gale! Epleprodukter er uansett både oppskrytt og overpriset, og fullstendig unødvendig å eie. Anonymous poster hash: 96e3b...b5c
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #20 Skrevet 16. september 2016 Njaaa, er det 6 eller 6s? En 6 kan han nok få 3000-4000 kr for litt av hengig av hvor han bor. Er det 6s er ikke 5500kr umulig, spesielt om det er en av de med mest lagringsplass. Anonymous poster hash: 466f4...2b4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #21 Skrevet 16. september 2016 På nettet. Men de kjører android. Du skjønner, halvspist eple er for glad i å presse sine arbeidere til de ser selvmord som eneste utvei. https://en.wikipedia.org/wiki/Fairphone https://www.fairphone.com/ http://www.bbc.com/news/business-30532463 Anonymous poster hash: 49437...8f5 Du burde møte hun barnefjernet-dama. Dere hadde blitt bff, garantert! 🍎 Anonymous poster hash: 1c521...8fb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #22 Skrevet 16. september 2016 Altså.. Jeg mistet min iPhone 6 i doen. Plukket den fort opp, kjørte på med ris, ovn osv. Slo den på etter 3 dager, og den funket. Dag 5 la jeg den ut på Finn, da hjemknappen begynte å tulle litt. Sa at den var vannskadet som følge av er lite dobesøk, og at det nylig var skjedd så jeg ikke kunne si noe om langtidsvirkninger. Nevnte også det med hjemknappen. Det var helt ville tilstander, endre med å selge den for 2500. Helt sinnsykt! Er vel nå et års tid siden, but still. Anonymous poster hash: 8d6e7...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå