Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Min stemme hadde gått til Soleia. Anonymous poster hash: cc352...894
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Det er på tide at luten får skinne Anonymous poster hash: a6894...d1f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Hun har jeg ikke hørt om, men Pashla hadde gjort susen. Go Pashla, go Pashla! Anonymous poster hash: 4bffa...850
Iiiiik Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Ikke jeg i hvert fall! Been there, done that! Jeg har mest tro på de brukerne som ikke synes så godt i forumet. Ulempen ved å være moderator er nemlig at man må holde munn der man ellers ville ment noe. Stemmer altså ikke på noen av forslagene over. Soleia er så fin å ha som en fornuftig stemme, og luten og Pashla vil vi vel ikke målbinde?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Ikke jeg i hvert fall! Been there, done that! Jeg har mest tro på de brukerne som ikke synes så godt i forumet. Ulempen ved å være moderator er nemlig at man må holde munn der man ellers ville ment noe. Stemmer altså ikke på noen av forslagene over. Soleia er så fin å ha som en fornuftig stemme, og luten og Pashla vil vi vel ikke målbinde? Det har du rett i! Da stemmer jeg for en av de jeg ikke husker eller vet hvem er Anonymous poster hash: 4bffa...850
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Det har du rett i! Da stemmer jeg for en av de jeg ikke husker eller vet hvem er Anonymous poster hash: 4bffa...850 Syns dere er flinke alle sammen, jeg, både de jeg husker og de jeg ikke husker. Sikkert mange som ville klare seg fint som moderatorer. MEN det aller morsomste ville nok være et vinnerlag bestående av Nøffemor, Fru Åsta, Dr.Yppert og Erik Ribsskog! Der har du en frisk kombo... Anonymous poster hash: 07fb6...ba2
Tough Shit Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Tja, det er mange som sikkert kunne gjort en god jobb som moderator. Hva med "Fandens oldemor"? Hun liker jeg. Eller "miss Marple"?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 får man lønn som moderator? Anonymous poster hash: 6dbbf...614
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #9 Skrevet 16. september 2016 Blair Wolf hadde vært artig som moderator. Anonymous poster hash: 7acfc...4ba
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #10 Skrevet 16. september 2016 Ikke jeg i hvert fall! Been there, done that! Jeg har mest tro på de brukerne som ikke synes så godt i forumet. Ulempen ved å være moderator er nemlig at man må holde munn der man ellers ville ment noe. Stemmer altså ikke på noen av forslagene over. Soleia er så fin å ha som en fornuftig stemme, og luten og Pashla vil vi vel ikke målbinde? Er det en motsetning mellom fornuftig stemme og moderator altså? Anonymous poster hash: 8a15c...043
Modesty Blaise. Skrevet 16. september 2016 #11 Skrevet 16. september 2016 Har dessverre mått moderere tråden for personangrep. Vær så snill, dette kan være en ordentlig morsom tråd, som vi ikke ønsker å moderere. Men direkte personangrep kommer jeg til å ta bort. Kom gjerne med flere forslag, syns det er mange spennende løsninger her 😄 MB, moderator.
Iiiiik Skrevet 16. september 2016 #12 Skrevet 16. september 2016 Er det en motsetning mellom fornuftig stemme og moderator altså? Anonymous poster hash: 8a15c...043 Nei, men man må holde inne med fornuften hvis det er fare for at en tråd sporer av. Kan ikke moderere der man allerede selv har meldt seg på i debatten.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #13 Skrevet 16. september 2016 får man lønn som moderator? Anonymous poster hash: 6dbbf...614 Nei Anonymous poster hash: b720b...23b
*Miss Marple* Skrevet 16. september 2016 #14 Skrevet 16. september 2016 Tja, det er mange som sikkert kunne gjort en god jobb som moderator. Hva med "Fandens oldemor"? Hun liker jeg. Eller "miss Marple"? Takk for tilliten, men det kunne ikke falt meg inn. Jeg vil krangle og kverulere og ikke moderere hverken meg selv eller andre.
Gjest Antarctica Skrevet 16. september 2016 #15 Skrevet 16. september 2016 Takk for tilliten, men det kunne ikke falt meg inn. Jeg vil krangle og kverulere og ikke moderere hverken meg selv eller andre. Skjønner deg godt, man vil nødig måtte legge bånd på seg...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #16 Skrevet 16. september 2016 Min stemme hadde gått til Soleia. Anonymous poster hash: cc352...894 Kum hvis hun går over til bokmål Anonymous poster hash: 9241b...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå