Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Legen ringte meg for noen dager siden. Jeg har fått resept på Triobe og jerntabletter. Noen som vet hvor lang tid det tar før nivåene øker? Hvis du har opplevd dette, hva slags symptomer hadde du? Anonymous poster hash: d7e0f...72c
pastill Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Sett i gang og knask. Man kan bli veldig slapp, sliten, svimmel. Jeg hadde bare svært lavt ferritin lager og var helt skutt, ville bare sove. Triobe har hjulpet på verking i leddene mine.. av en eller annen grunn. Nå hørtes jeg ut som den gæmlisen 😂 men du skjønner hva du har mangla i det nivåene kommer opp igjen og du begynner å orke litt igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Kommer ann på hvor lavt og hor store doser og hvor mye du tar opp i kroppen. Meeeen du bør få tak i dupalac for jern gjør magen steinhard. Jeg hadde lavt på det samme og måtte gå på høye doser og klarte såvidt å gå på do hver tredje dag om jeg også gikk på dupalac. Anonymous poster hash: e2637...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå