Gå til innhold

Innetid på din 4. klassing?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min må inn 19.30. Deres?

 

Anonymous poster hash: e98d6...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kl 20. Det har de jevnaldrende i gata også som innetid.

 

Anonymous poster hash: 60b6d...c6e

Skrevet

19.30 eller 20

 

Anonymous poster hash: f0f6b...552

Skrevet

2030-21. legger seg 22.



Anonymous poster hash: 241a1...90e
Skrevet

 

2030-21. legger seg 22.

 

Anonymous poster hash: 241a1...90e

Det var sent! Særlig nå som det begynner å bli mørkt!

 

 

 

Anonymous poster hash: 3eeba...3c4

Skrevet

19:30.

 

Anonymous poster hash: fb954...3ab

Skrevet

 

2030-21. legger seg 22.

 

Anonymous poster hash: 241a1...90e

Det var søren meg seint for en 9-åring.

 

Anonymous poster hash: b2048...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...