Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Jeg har alltid hatt to små røde prikker på brystet, men har i det siste oppdaget at jeg har små røde prikker andre plasser også, legger, armer, mage osv. pluss en som stikker litt ut på låret..... Jeg måtte selvfølgelig google, og fant ut at dette kunne være skummelt. Men det kan jo absolutt ALT jeg googler Så lurer på om det er flere her som har slike røde prikker på kroppen, og om det burde sjekkes?Jeg må jo ha fått dem litt etter litt, har ikke vert her for alltid... Anonymous poster hash: a8a7f...a7d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Jeg har også noen røde føflekker som jeg alltid har hatt. Har aldri tenkt på at det er noe jeg burde få undersøkt. Må innrømme at jeg blir veldig nysgjerrig på hva som dukker opp på Google 😳 Anonymous poster hash: 629ac...e99
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Det er som regel cherry angioma og som regel er de helt ufarlige. I sjeldnere tilfeller kan de være symptom på alvorligere sykdom, men da har man som regel også andre symptomer på dette. Anonymous poster hash: 7c277...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå