Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Har tidligere sett at noen har øl og sånt, men han drikker ikke øl Jeg tenker småting, både nyttige og søte, og noen dager bare noen fine ord, eller? Anonymous poster hash: 26d5d...f54
Daquiry Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Skal følge med på denne, trenger råd selv. Sjekk ut coolstuff.no f.eks 😊
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Øl, håprprodukter, nå har jeg bestilt leverposteilokk med bilde av gutten vår på det setter jeg på en leverposteiboks så blir det en gave, Sokker, krydder, oljer til matlaging, pysjbukse, godteri, kinotur, kosekveld der jeg står for middagen, tannkost. Det jeg kom på nå😊 Anonymous poster hash: e1bce...ca5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Min mann får ikke kalender hver dag, men jeg skal lage en gave i uka som han da får hver lørdagskveld. Det blir nok noe slikt: - En god vinflaske, og det nyeste bladet av båt/bil. - Frisørtime for å ta juleklippen - Middag en lørdagskveld med god mat og vin - 6-pk med øl med chips og "snackspølse" ved siden av. - Gave med noe fint han kan pynte seg med på julaften/nyttårsaften Andre ting som kan være aktuelt: - Kinotur - Alenekveld med barnevakt, ta en bytur - Nyttige ting som tannbørste, nye sokker, underbukser.. Anonymous poster hash: 3b622...294
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Ikke noe som helst. Han ruinere økonomien nok fra før Anonymous poster hash: 1a067...f1e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Haha... enn å leve i et pakkekalender-forhold! For en hverdag og for et liv Og så begynne forberedelsene allerede nå ! Her er det ikke et tema en gang. Anonymous poster hash: 88138...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå