Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 På ris og ros-siden lå det en tråd som sommerfugl hadde opprettet 4. April der det var oversikt over hvem som var moderatorer. Den hadde blitt tuklet med av andre moderatorer (regner jeg med), men hvorfor ble hele tråden og kritikken av det som skjedde fjernet? Jeg kan ikke se at den på noen måte stred med forumets regler selv om det som kom frem sikkert var litt pinlig for forumledelsen. Anonymous poster hash: 500b1...9f8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 På ris og ros-siden lå det en tråd som sommerfugl hadde opprettet 4. April der det var oversikt over hvem som var moderatorer. Den hadde blitt tuklet med av andre moderatorer (regner jeg med), men hvorfor ble hele tråden og kritikken av det som skjedde fjernet? Jeg kan ikke se at den på noen måte stred med forumets regler selv om det som kom frem sikkert var litt pinlig for forumledelsen. Anonymous poster hash: 500b1...9f8 Det skal jo også opplyses om tråder som har blitt slettet i "tråder som har blitt slettet" på ris og ros. Der skal begrunnelsen ligge, men denne slettingen finnes ikke der heller. Anonymous poster hash: 05734...df0
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Men du fikk med deg hva som var kritikken av tråden, ja? Det kan se ut som om de har tatt det til følge, og har nå lagt ut en ny tråd, opprettet av administrator, med NØYAKTIG samme info som stod der for litt siden. På tide å slutte å lage konspirasjonsteorierom absolutt alt, kanskje? Greit nok er det ting som tyder på at det har vært en eller annen konflikt å gag blant modder og adm, men la de nå få lov å ordne opp noe uten at ABSOLUTT ALT skal stilles spørsmålstegn ved... Det blir litt slitsomt i lengden. Anonymous poster hash: 2689b...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå